Grå/svart fleecetäcke?

Sv: Grå/svart fleecetäcke?

Svarta fleecetäcken har väl nästan alla märken?

Horse Saver har snygga svarta både med och utan hals.
 
Sv: Grå/svart fleecetäcke?

Då måste jag ju få flagga för Exklusivs :love:
Du kan välja eget kantband/passpoal - riktigt snyggt! :d
 
Sv: Grå/svart fleecetäcke?

Har ett grått från Macpro, köpt på Börjes i affären för ett par år sen. Vet inte om det finns kvar, du kan ju kolla upp det kanske... Eller finns det kanske i nån annan affär.
Täcket är väldigt bra, det är nån typ nylonfoder i bogen, så det töjer sig inte och är inte elektriskt. Bra passform, kostade 400 tror jag.
 
Sv: Grå/svart fleecetäcke?

Sjöhagen har ett svart & grått fleecetäcke. Kolla www.sjohagen.com :banana:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Grå/svart fleecetäcke?

Jag såg att Sjöhagen sådana på Eurohorse.
De kostade bara 150:-, köpte själv ett sådant dock ett sandfärgat/olivgrönt
men detta var lite för litet för min häst.
 
Sv: Grå/svart fleecetäcke?

Såg att det kommit in helt nya grå fleecetäcken på tradera.com idag. Kolla där! De var inte dyra, i utgångspris iallafall...
Mvh :banana:
 
Sv: Grå/svart fleecetäcke?

Köpte ett sådant på EuroHorse för, som cactuspower sa, 150 kr.
Men det passade inte pållan alls, hon såg ut som en inplastad sill :D
 
Sv: Grå/svart fleecetäcke?

Jag har ett Svart ocg grått från jacson tror jag bestämmt det är. Kan köpa mitt om du vill ha ett begangnat stl 145cm. Är flecce täckoman kan man kalla det så jo det kan man nog.
 
Sv: Grå/svart fleecetäcke?

Capriati har jättefina helgråa fleecetäcken, kostar mellan 400-500,- o det är underbar fleece.
 
Sv: Grå/svart fleecetäcke?

Hööks har ett jätte snyggt & jätte bra :D
 
Sv: Grå/svart fleecetäcke?

Horseware har ett jättecoolt, tror att det heter Keltic eller nått. Kolla på deras hemsida!
 

Liknande trådar

Utrustning Min stora ryktlåda börjar sjunga på sista versen och jag försöker hitta en ny i samma storlek. Uppskattar den till 55-60 cm lång...
Svar
6
· Visningar
768
Senast: Valle
·
Utrustning Köpte för ett tag sen en begagnad ljusbrun prestige sadel (det var den enda som satt bra på min häst) Gillar inte färgen, vill hellre ha...
Svar
6
· Visningar
1 038
Senast: caballus
·
Hundavel & Ras Belgiska vallhundar finns ju i fyra olika pälstyper: Groenendael - långhårig och svart Tervueren - långhårig och röd eller grå fawn med...
Svar
17
· Visningar
1 263
Senast: Xomymy
·
Utrustning Tjo, är i behov av sadelgjorsspänneskydd, i brist på tillräckligt långa dressyrgjordar, men hittar ingenting i sverige som säljer dom...
Svar
6
· Visningar
420

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp