Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Mitt kostade 1200 kr inkl frakt och två extra silikon inlägg. Jag importerade det själv från Grandeur i Tyskland.
Krångligt med utlandsöverföringen, men bra mkt billigare än att köpa ett av återförsäljarna i Sverige, och det går fortare. 14 dagar tog det för mitt att komma fram.
Fast den på Stall Vrå är ju inte lika bra som de vanliga från Grandeur, tycker jag iaf... Stall Vrå har den som har öppning på undersidan och upp mot ryggraden på hästen, det blir en riktigt stel och obehaglig kant mot hästens ryggrad tycker jag... Bättre då med deras modell Future II som öppnas på utsidan och nersidan PMa gärna den som inte förstod min fina förklaring
Jo, jag tror jag förstod
Jag visste inte att det var någon skillnad, jag trodde det var samma märke och modell hos alla Var kan man se alla Grandeurpaddar då? Vem är det som tillverkar dom?
Ni som har grandeur padden då??Hur tycker ni att den är...tryckavlastande osv??Har nu en skito men den börjar bli tråkig...vill ha att byta med sen blir den så himla varm...
Aha, då har det blivit ändrat, förut var öppningen mot ryggraden. Blir det inte svårt att stoppa in stoppningen om öppningen bara är framtill?
Fast kanalen är ändå bättre på de "vanliga" från Grandeur tycker jag, så att delarna verkligen är skilda från varandra så mycket som möjligt. Iaf ser det ut som att kanalen skulle bli lite smal i de som är speciellt för bomlösa...
Tja... sådär vansinningt tryckavlastande tror jag knappt att den är, poängen är ju just kanalen. Materialet är ju inte något tjockt tempurmaterial så det lär inte sprida ut trycket så värst... Men jag är ju av åsikten att det inte är ju tryckavlastningen som är det viktiga när det gäller dessa paddar...
Gravid - 1år När min försvann mindes jag att jag hade något liknande sist 😅 det är som att jag i alla tre graviditeter har varit uppe varje natt och...
Hundavel & Ras Jag köpte min första hund, en Powder Puff, för 16 år sedan och sen en nakenfis för 7 år sedan från samma uppfödare. Vi höll kontakten...