Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Grandeur fråga!!!

Snobben

Trådstartare
Har en liten fråga till alla :) barefootägare(& andra med grandeur under sadeln)Ni som har grandeurs shabrak modell,är dom väldigt stora?Vill ha shabrak modellen för att kunna brodera hästens namn(tycker det är fint! :D )men tänkte om det är så stort att hästarna blir väldigt mkt mer svettiga & så?Nån som har ett vitt grandeurshabrak?Visa gärna bild om ni har shabrakmodellen!
Tack på förhand :bow:

A

Asterix

Sv: Grandeur fråga!!!

Helena har nästan bara sånna när hon tävlar (pch även rider hemma) De är jättebra och vad jag vet så blir hästarna inte mer svettiga än vanligt!
Jag rekomenderar den starkt! De är riktigt läckra dessutom :banana:

M

Matiz

Sv: Grandeur fråga!!!

Jag har inte schabrakmodellen men vojlockmodellen. Jag tycker de är som vanliga vojlockar. :D

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5927 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Samhälle Hej! I mitt område har det blossat upp en debatt kring parkeringar. Vi har väldigt ont om parkeringar och många som bor i området får...
2
Svar
24
· Visningar
1 742
Hästvård Hej. Har nyss bytt hagkompis till min lekfulla 5åring. Innan så gick han med en 2 år äldre häst som tydligt var ledaren i hagen. Dom...
Svar
3
· Visningar
423
Ridning Lägger ut detta som ett svar till alla som ”hoppar på ridskolan” och även ställer frågor, kan bara börja med att jag absolut inte...
Svar
1
· Visningar
796
Övr.Hund Hej alla! Jag skriver lite på en fiktiv berättelse som innehåller en beauceron under andra världskriget i strid. Det är fiktivt så jag...
Svar
15
· Visningar
970

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd nr 24
  • Kastrering

Hästrelaterat

• Män och övergrepp i hästsporten
  • Föl 2021