Grandeur fråga!!!

Snobben

Trådstartare
Har en liten fråga till alla :) barefootägare(& andra med grandeur under sadeln)Ni som har grandeurs shabrak modell,är dom väldigt stora?Vill ha shabrak modellen för att kunna brodera hästens namn(tycker det är fint! :D )men tänkte om det är så stort att hästarna blir väldigt mkt mer svettiga & så?Nån som har ett vitt grandeurshabrak?Visa gärna bild om ni har shabrakmodellen!
Tack på förhand :bow:
 
Sv: Grandeur fråga!!!

Helena har nästan bara sånna när hon tävlar (pch även rider hemma) De är jättebra och vad jag vet så blir hästarna inte mer svettiga än vanligt!
Jag rekomenderar den starkt! De är riktigt läckra dessutom :banana:
 
Sv: Grandeur fråga!!!

Jag har inte schabrakmodellen men vojlockmodellen. Jag tycker de är som vanliga vojlockar. :D
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsvästar till mina barn, och har letat igenom gamla trådar på ämnet men förstått av dessa att utbudet...
Svar
6
· Visningar
807
Senast: Kristall10
·
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 857
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 739
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 544

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp