Grandeur fråga!!!

Snobben

Trådstartare
Har en liten fråga till alla :) barefootägare(& andra med grandeur under sadeln)Ni som har grandeurs shabrak modell,är dom väldigt stora?Vill ha shabrak modellen för att kunna brodera hästens namn(tycker det är fint! :D )men tänkte om det är så stort att hästarna blir väldigt mkt mer svettiga & så?Nån som har ett vitt grandeurshabrak?Visa gärna bild om ni har shabrakmodellen!
Tack på förhand :bow:
 
Sv: Grandeur fråga!!!

Helena har nästan bara sånna när hon tävlar (pch även rider hemma) De är jättebra och vad jag vet så blir hästarna inte mer svettiga än vanligt!
Jag rekomenderar den starkt! De är riktigt läckra dessutom :banana:
 
Sv: Grandeur fråga!!!

Jag har inte schabrakmodellen men vojlockmodellen. Jag tycker de är som vanliga vojlockar. :D
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsvästar till mina barn, och har letat igenom gamla trådar på ämnet men förstått av dessa att utbudet...
Svar
6
· Visningar
807
Senast: Kristall10
·
Anläggning Hej! Vi har en relativt jämn yta på vår gård där vi tänkte göra en budget versions ridbana. Ytan är ca 15x40 och är vanlig jord blandat...
Svar
8
· Visningar
1 639
Senast: Amk
·
Hästvård Hej! Jag har en häst som har förslitningsskada på gaffelbandet och griffelbenet, diagnosen ställdes i december men han har visat hälta...
Svar
7
· Visningar
1 170
Senast: MiniLi
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
28 492
Senast: Elendil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp