Grannens Monster Kaniner :p

Minerva

Trådstartare
Kaninerna_42.JPG

Kaninerna_7.JPG

namnlos.JPG

Kaninerna_59.JPG

Kaninerna_24.JPG


Dom e fina....men knäppa :p
 
Sv: Grannens Monster Kaniner :p

Nån annan som har knäppa djur?! :p för dessa kaniner är nästan som mina iaf :p är lika mkt på min tomt som på grannens :p
 
Sv: Grannens Monster Kaniner :p

Åh är det inte sånna där Black ans tan?

Jag hade sånna men de blev tagna av räven
 
Sv: Grannens Monster Kaniner :p

:eek: :eek: :eek: :eek:
Hade den bruna fläcken vart mindre hade den där ninen vart exakt likadan som min Piraten/Skrajsa..
Fan vad läskigt.
Fast Piraten dog för några månader sedan :(
 
Sv: Grannens Monster Kaniner :p

det är hermeliner med färgen Black and Tan. huha har hört många historier om dom där :p
 
Sv: Grannens Monster Kaniner :p

som du nog redan listat ut är Ganti knäpp :angel: eller va säger du? :D

Gantimannen1.JPG


Gantimannen2.JPG


men söt är han ju :love:
 
Sv: Grannens Monster Kaniner :p

japp det är black and tan :p jo jag lovar att några av dessa kaniner har bleve uppätna dom å....som flest va dom 15 (!!!) nu är de "bara" 8 :p
 
Sv: Grannens Monster Kaniner :p

hehe okej :p fast grejjen är det att det här är inte samma kanin :p det är flera :p fast jag håller inte alls reda på dom hehe....som sagt är det 8 sammanlagt så det är typ omäjligt att hålla reda på dom :p
 
Sv: Grannens Monster Kaniner :p

haha ja dom där kaninerna är het tokiga :p
HAHA ja nog e Ganti tokig nog :p
 
Sv: Grannens Monster Kaniner :p

Det kanske är en väldans vanlig färg :idea:
Fast vad jag fick höra då var att Skrajsa var en icke godkänt variant av B&W eftersom han hade en stor kåla-färgad fläck i nacken och var lite småbrun under magen (fast mest vit).
Vi begravde honom igår btw, han har legat i frysen i vinter ( :crazy: ) men bara för att han råkade dö på vintern så vill man ju fortfarande begrava honom.
Nu ligger han där brevid Marsvinet Hubbe och Kaninen Kajsan som dog för 1½ år sedan pga tandanomalii samt min första kanin Kalle som blev 11 år... jag saknar allihop :(
 
Sv: Grannens Monster Kaniner :p

Hermelinen på bilden är INTE black and tan utan svart otter, det är steget innan tan oc här blekare med vit buk som ni ser. En tan har gul som minst men annars orangeröd mage.

Black and tan är inte vanligt.
 
Sv: Grannens Monster Kaniner :p

det har du rätt i, tänkte inte på det. Men kaninen som är GRUNDEN för dessa kaniner ÄR riktig Black and Tan :p
 
Sv: Grannens Monster Kaniner :p

hehe ookej..fattade inte mkt av det :crazy: så kaninerna jag lagt ut är INTE black and Tan??.......hänger inte med rikitg :p vad är skillnaden på black and tan och svart otter eller vad det hette :p??
 
Senast ändrad:
Sv: Grannens Monster Kaniner :p

se här på Cassi vad brun hon är på magen. Hon är Black and Tan och har fått full poäng på sin färg på utställning.

Cassi1.JPG


och så kollar du på Pricken här, han är mycket ljusare på undersidan eller hur? Han är inte skarpt brun utan mer beige. Han är en svart otter

Pricken1.JPG


har jag förklarat bra för dej nu pecka? ;)
 
Sv: Grannens Monster Kaniner :p

de vet jag inte exakt. Men du vet ju att linnea parade Cassi med Fille och han är ju vit å då blev Cassis färg utblandad och oren.

jag vet inte vad Gurkan hade för "grunddjur". Det var väl en black and tan hane från Bohman men vad hade hon för hona?
 
Sv: Grannens Monster Kaniner :p

Gargamel var Black and Tan, men jag har för mejj att Combat också e d :crazy: men men...vet inte ens vilken som är vilken i den där kaninburen :p Combat å Bauta ser typ lika dana ut :p men men...ska höra med famlijen :p
 

Liknande trådar

Däggdjur HUR får jag kaninernas hö att hållas så att de kan äta det men inte sprida ut det i hela hushållet. Har två kaniner som går lösa inne...
Svar
0
· Visningar
542
Senast: vinkelina
·
Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 113
Senast: Stinaelin
·
Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 536
Senast: KesoNeso
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
2 894
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp