Granngården Elit Proteinspecial

Corax

Trådstartare
Är det någon här som har erfarenhet av detta foder?
Är det smakligt? T.ex i jämförelse med Muscle Up?
Jag gillar analysvärdena där de verkar ha tänkt till lite med att lägga till selen, koppar och e-vitamin samt ett högre magnesium-värde.
Även om säcken endast skiljer några ören i kg-pris i jämförelse med Muskel så skulle jag tjäna in på det jag ger utöver i dagsläget (cu, mg, selen).
Frågan är bara om hästen skulle äta det.
 
Om det är samma foder som det som förut hette protein special så har jag använt det. Upplevde att min gammelhäst inte gillade dom lika mycket som det andra kraftfodret, troligen för att pelletsarna var hårdare.
 
Vårt kräsna sto åt proteinspecial med ok aptit tills de gjorde om det till Elit proteinspecial då ratade hon det helt...
 

Liknande trådar

Foder & Strö hej Jag håller nu på och räknar min hästs foderstat och håller på med mineralerna. Eftersom det finns granngården mineraler i stallet så...
Svar
19
· Visningar
1 597
Senast: Ladybug
·
Foder & Strö Nu gjorde jag en egen tråd, får väl se om den blir användbar. Diskuteras ju mikromineraler och balansering av dessa lite överallt i...
Svar
0
· Visningar
1 171
Foder & Strö Fodermarknaden formligen översvämmas av dyra, dåliga foderprodukter som marknadsförs med felaktig och falsk information. Den senaste...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
17 664
Senast: spaderÄss
·
Foder & Strö fodret jag sökt med ljus och lykta efter... Det är ett foder som kompletteras med korn och/eller havre... Tänkte jag skulle visa detta...
Svar
4
· Visningar
816
Senast: Mustang
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bukekullar 23/24
  • Tälta med hund
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp