Gränslösa män och era egna gränser?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Hero

Trådstartare
Bryter väl ut ämnet från Dejtingtråden.
Så den inte blir sönder spammad.

Hur visar ni på en dejt att du vill att killen ska bli fysisk ?
Vart går eran gräns på en första dejt ?
Har ni varit med om nån man som passerat eran gräns ?
 
Man kan vara både initiativrik och fysisk och ändå kommunicera muntligt om man inte känner att man har koll på kroppsspråk. Men lämnar det där eftersom mod önskat det!

Men signalerar du med ditt kroppspråk att nu vill jag bli kysst eller nu vill jag ha en kram.
Eller nu vill jag att du sliter av mina kläder och håller fast dig i sängen och tar dig hårt... eller nu vill jag att du klär av mig varsamt och smeker mig varsamt över ryggen.

Förstår du ? Hur ska killen veta om han kan bli fysisk och hur fysisk?
 
Jag har ingen manual. Det är interaktionen med den andra som avgör var det landar, d.v.s. kroppsspråk och mimik. Sånt där går inte att förklara.

Men som andra sagt sedan tidigare så borde du få hjälp av en psykolog med sånt här. Vi andra vet hur det funkar utan manual.
 
Bryter väl ut ämnet från Dejtingtråden.
Så den inte blir sönder spammad.

Hur visar ni på en dejt att du vill att killen ska bli fysisk ?
Vart går eran gräns på en första dejt ?
Har ni varit med om nån man som passerat eran gräns ?
Konstigt ställd fråga ska jag signalera till mannen att han ska agera? Jag agerar väll själv.
Min gräns varierar beroende på dag och lust, jag har ingen specifik ordning som saker ska ske i enligt ett schema.
Gud ja många många gånger.
 
Men signalerar du med ditt kroppspråk att nu vill jag bli kysst eller nu vill jag ha en kram.
Eller nu vill jag att du sliter av mina kläder och håller fast dig i sängen och tar dig hårt... eller nu vill jag att du klär av mig varsamt och smeker mig varsamt över ryggen.

Förstår du ? Hur ska killen veta om han kan bli fysisk och hur fysisk?

Jag vill givetvis träffa en man som genom sina superkrafter bara vet allt utan att jag behöver kommunicera. Nej, skämt å sido. Jag tänker inte sitta och berätta om hur jag agerar och fungerar i bingen, det är liksom privat. Men grundregeln är väl att jag inte sitter och väntar på att han ska fatta vad jag vill utan jag tar initiativ till det jag vill.
 
Jag vill givetvis träffa en man som genom sina superkrafter bara vet allt utan att jag behöver kommunicera. Nej, skämt å sido. Jag tänker inte sitta och berätta om hur jag agerar och fungerar i bingen, det är liksom privat. Men grundregeln är väl att jag inte sitter och väntar på att han ska fatta vad jag vill utan jag tar initiativ till det jag vill.

Pratar inte bara om situationer i bingen. För gränser kan ju övergridas utanför bingen eller hur ?

Ok, så du som kvinna kan ta intiativ till det du vill? Men en man kan inte göra det ?
 
Men signalerar du med ditt kroppspråk att nu vill jag bli kysst eller nu vill jag ha en kram.
Eller nu vill jag att du sliter av mina kläder och håller fast dig i sängen och tar dig hårt... eller nu vill jag att du klär av mig varsamt och smeker mig varsamt över ryggen.

Förstår du ? Hur ska killen veta om han kan bli fysisk och hur fysisk?
Både kyssar och kramar är ömsesidiga grejer. En person som ser det som att den ena blir kysst, går bort.
 
Det märks på kroppsspråk, blickar, tonfall att jag är fjär och än så länge är det väldigt få som inte snappat upp det och de som gått över gränsen till när det blir obekvämt har typ aldrig varit en dejt.

Ev dejter har i princip alla snappat om jag är intresserad eller inte eftersom jag om vi klickar, framstår som öppnare, mjukare, flirtigare och därmed inbjuder till mer närhet både bildligt och bokstavligt. Beror nog till stor del på att jag är tydlig med hurdan jag är redan innan en dejt blir verklighet och att jag inte gärna träffar någon okänd efter att ha utbytt bara några få mail/mess.
 
Pratar inte bara om situationer i bingen. För gränser kan ju övergridas utanför bingen eller hur ?

Ok, så du som kvinna kan ta intiativ till det du vill? Men en man kan inte göra det ?

Ptja, det var du som skrev om att slita av kläder och tas hårt på sängen och hur jag signalerade detta. Vilket jag givetvis inte kommer att dela med mig av. Men faktum kvarstår att jag inte sitter och signalerar i hopp om att han ska fatta, oavsett om det handlar om en kram eller mer, utan jag tar initiativ.

Men Jesus, vart har jag sagt att män inte kan ta initiativ?
 
Bryter väl ut ämnet från Dejtingtråden.
Så den inte blir sönder spammad.

Hur visar ni på en dejt att du vill att killen ska bli fysisk ?
Vart går eran gräns på en första dejt ?
Har ni varit med om nån man som passerat eran gräns ?

Jag brukar ofta hångla upp killen. Annars, sitta nära, smeka på benet, armen eller nånstans.

Har ingen gräns 😋 eller ja, tycker jag inte om personen så har jag ju det.

Nej
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
985
Senast: tanten
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 495
Senast: LovingLife
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
1 193
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Först och främst. Den tråd jag startade idag var inga citet från tråden om att öka medvetenheten om inaveln. Det blev citat för att jag...
13 14 15
Svar
291
· Visningar
13 486
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp