Gränslösa män och era egna gränser?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, varför ska vi enas om det ? Tjejer i min längd har större issues med min längd. Så är det bara.
Även om det är ett problem spelar det ingen roll i sammanhanget. För att det är något som är statiskt.
Dvs, något jag inte kan påverka. Take it or leave it ungefär :)

Nej det är inte så. Men du väljer skylla på det. vilket står dig fritt. Men inte kommer leda till något - där har du rätt, det är statiskt eftersom du inte vill det ska vara annat.
 
Nej det är inte så. Men du väljer skylla på det. vilket står dig fritt. Men inte kommer leda till något - där har du rätt, det är statiskt eftersom du inte vill det ska vara annat.
Jag skyller inte på min längd.
Jag skyller inte på tjejer som har längd preferenser. Jag bara konstaterar att i 2 av 10 cases så var det uppenbart en stor issue.

Sluta kalla mina analyser för att jag skyller på saker och ting. Det är just bara analyser.
Om ingen har förstått det ännu så gillar jag att analysera. Det betyder inte att jag tror att mitt största problem att träffa en tjej beror på min längd. För det har jag aldrig trott. Möjligtvis om jag hade varit 160 cm
 
Jag skyller inte på min längd.
Jag skyller inte på tjejer som har längd preferenser. Jag bara konstaterar att i 2 av 10 cases så var det uppenbart en stor issue.

Sluta kalla mina analyser för att jag skyller på saker och ting. Det är just bara analyser.
Om ingen har förstått det ännu så gillar jag att analysera. Det betyder inte att jag tror att mitt största problem att träffa en tjej beror på min längd. För det har jag aldrig trott. Möjligtvis om jag hade varit 160 cm

Du angav nyss dina besvär berodde på din längd, ditt utseende och dåliga sociala skills...
 
Du angav nyss dina besvär berodde på din längd, ditt utseende och dåliga sociala skills...
Det är orsaker ja?
Längd kan du dock bortse från. För det är som jag sa tidigare statiskt. Så de som dissar mig pga längd hade jag ej kunnat påverka iaf...
 
Mod är välkommen att låsa tråden. Då den har spårat ut för långt från original ämnet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
983
Senast: tanten
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 473
Senast: LovingLife
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
1 191
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Först och främst. Den tråd jag startade idag var inga citet från tråden om att öka medvetenheten om inaveln. Det blev citat för att jag...
13 14 15
Svar
291
· Visningar
13 484
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp