Bukefalos 28 år!

Gratis antivirusprogram???

Prosit

Trådstartare
Jag har suttit i princip hela dagen vid en liten laptop och rensat virus.Agaren har inget antivirusprogram. Finns det nat bra pa natet, gratis som fungerar tills han har kopt ett "riktigt" program???
Eftersom jag kollar virusen pa natet nu, och sitter pa modem sa segar det ratt ordentligt. Kan inte soka igenom hela internet....

jag lar val ga o lagga mig nu, men fortsatter med detta virusletande i morgon, tacksam for all hjalp!!
 
Sv: Gratis antivirusprogram???

Ett program som är gartis är ju Grisoft AVG som du hittar här http://free.grisoft.com/freeweb.php/doc/2 . fast att ladda ned detta via modem lär nog göra dig gråhårig i förtid, skulle rekomendera att köpa en datatidning med cd då de ofta har någon form av antivirus program på dessa enda att tänka på är uppdatera virusdefinitioner vilket dock bör gå hyfsat snabbt även över modem.
 
Sv: Gratis antivirusprogram???

Jag rekommenderar också AVG. Nyligen så var jag tvungen att ta hand om min mammas havererade burk (hon hade AVG även innan men inte uppdaterat virusdefinitioner sedan i juli...), fick då ladda ner hela AVG igen på modem men peppar peppar så tog det faktiskt betydligt kortare tid än jag väntat mig... Nån timma.

Mvh Cissi
 
Sv: Gratis antivirusprogram???

Tack for svaret!! Jag laddade ner AVG i natt, tog ca 40 minuter. Nu skriker programmet varannan minut om trojaner o skit. suck. JAg flyttar till valvet, tar bort osv, och det verkar aldrig ta slut.
Det varsta at ju att jag ska aka hem idag, o agaren till datorn ar inte sa dar jattehaj pa sant har..... jag maste nog skriva en manual.... det som ar annu varre ar att han inta snackar svenska :crazy: Har skrivit ihop tva sidor nu, och avslutade det hela med att han far ta o hitta nagon som kan hjalpa honom, som INTE bor 15 mil fran honom. Och att han BOR investera i ett antivirusprogram. Peppar, peppar.... nu har avg inte skrikit pa flera minuter!!! Jag maste ga ut o longera lite hastar. hoppas den ar klar med kollen nar jag kommer in igen.
 
Sv: Gratis antivirusprogram???

Kanske läge att ladda ner en brandvägg också? Då slipper du få en massa virus!

Ex. zonealarm finns både som gratis och betalversion. Fungerar bra! ;)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har blivit ombedd att forsoka trana Miss Mandy att kanna igen lukten av 'sewage' (avloppsvatten i alla former) for att kunna hitta...
Svar
3
· Visningar
1 116
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Allt fint med tonaringen, som tur val ar.. hua.. Men collien, den collien..... Jag blir sa TROTT pa hennes forsta agare. Ajja, vi...
Svar
3
· Visningar
956
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Snalla kloka Buke, kom med lite rad till en vilsen hundagare! For fem dagar sedan fick vi hem en rottis valp pa 10 veckor - det var...
2
Svar
23
· Visningar
8 397
Senast: ch791022
·
C
Utrustning Jag har flyttat till en del av varlden dar det tyvarr inte finns sa manga sadlar att valja bland, och dar priserna darmed ar avsevart...
Svar
8
· Visningar
1 148
Senast: Cathrine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp