Bukefalos 28 år!

Gratis dagmatte/daghusse

H

Heira

Finns det människor som vill spendera lite tid med någon annans hund utan betalning? Jag skulle behöva någon som skulle kunna ta hand om min vovve och busa med henne lite nu när jag är gravid, men har tyvärr inte råd att betala något då vi lever ganska så knapert. Finns det människor som kanske längtar efter hundens sällskap men inte har råd/möjlighet att ha egen hund och som kan tänka sig att vara dagmatte gratis? OBS detta är ingen annons! Bara en undran om det verkligen finns en chans...
 
Ja, självklart finns det sådana personer! Pensionärer brukar vara sådana personer ;) Små, snälla hundar är nog populära hos dem så om du har det så har du halva inne ;) Sedan så finns det ju 12-åringar som säkert också gör det gratis men... ja.
 
haha, då funkar inte min hund! :) En vild och galen ettåring i mellanstorlek... hehe. Men kanske finns det folk som vill träna agility men inte kan ha hund pga allergiska i familjen... Nån som har en dagmatte/husse som är med hunden gratis?
 
Jag har gjort det många gånger, och gör det fortfarande. Kanske inte räknas riktigt då jag bara gör det för min andra familj numer, eftersom att jag också har en egen hund som ger mig min glädje :)

Men jag åker upp dit för att umgås med dom och hundarna, och är oftast hemmafrun där och stannar hemma med djuren på dagarna. Jag älskar (Nåja, oftast. Inte när dom har sina jobbiga dagar, då kan jag överleva utan 5-6 hundar ;)) att ha alla hundarna omkring mig, och gosa, leka och bara vara med dom :love: För tillfället har jag dock nog av min egna valp, så jag umgås inte lika mycket med familjens hundar när jag är där. Har fullt sjå med att se till så att min galning inte gör alltför mycket dumheter i det stora huset :D
 
Självklart finns det det! När jag var mindre (och hade mer tid) hjälpte jag alla grannarna så ofta jag bara fick tillfälle. Skulle gärna göra det nu med, men skolan och dom egna två busfröna tar upp alldelles för mycket tid. Hade jag inte dom egna hundarna så skulle jag mer än gärna har fortsatt med det :)
Och för dom som inte har råd att ha egen hund så är det ju en enorm möjlighet att få umgås och ha hand om en hund lite då och då. Toppen ju
:)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 466
Senast: ako
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 064
Senast: Viva
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 651
Senast: Roheryn
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 295
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp