Bukefalos 28 år!

Gratis, enkel hemsida...Vart?

B

**BORTTAGEN**

Hej!

Snälla alla som läser detta; har ni något tips på vart man kan göra en enkel, gratis men ändå relativt snygg och fungerande hemsida(svenska instruktioner).

Tcksam för svar inom kort! M.v.H Myggan
 
jag vet inte jag men.. jag gillar inte spraysidor, dels för att de ofta inte är så fina å dessutom så är halva sidan full med reklam typ.. näe,satsa på nåt annat! :banana:
 
Jag har på geocities - många fördelar! Kika in på min (lite amatörmässig men vadå, jag har gjort mitt bästa ;D).
Nackdelen kan då vara att man måste vara online för att bygga på hemsidan (tror jag.... har inte funkat för mig annars).

Allt är på engelska men är lätt att förstå. Man behöver inte bygga den med HTML. HTML har jag undvikit då jag försöker lära mig mer om det ännu.... :rofl:
 

Liknande trådar

Småbarn Att små barn sover dåligt vet vi ju alla. Det går i perioder. Men nu har lillebror, 13 månader, sovit dåligt i sju månader. Minst ett...
Svar
7
· Visningar
621
IT & mobiler Jag går en kurs i att skriva manus för film och TV. Det program som används heter Final Draft kostar ca 2000 SEK för PC och 150 för...
Svar
4
· Visningar
545
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 055
Senast: Badger
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 267
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur valde ni uppfödare?
  • Guldfasanerna
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp