Gratis Videoredigeringsprogram

Milene

Trådstartare
Jag har en ny dator, och behöver ett videoredigeringsprogram. Förut har jag haft Windows Movie Maker, och det duger gott åt mig. Nån som har nåt tips på ett likvärdigt gratisprogram? För- och nackdelar?
 
Jag har en ny dator, och behöver ett videoredigeringsprogram. Förut har jag haft Windows Movie Maker, och det duger gott åt mig. Nån som har nåt tips på ett likvärdigt gratisprogram? För- och nackdelar?

Hade motsvarande problem för en månad sedan och det är verkligen en djungel. Movie Maker i gratisformen dög inte alls (behövde klippa och fixa lite)

Hittade ett open source verktyg som heter Open Broadcast Studio som funkade superbra. Inte lika enkelt i angreppssätt men fyllt av finesser.
 
Jag testade VideoPad, gratisversionen. Total nybörjare, min dotter har alltid redigerat filmerna. Jag tyckte den var lätt att lära.
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 114
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 529
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 653
Senast: Badger
·
Utrustning Hejsan Svejsan! Jag har haft Effax sadelbalsam de senaste 275 åren. Bivax och gott brukar den dofta! Som ett ljuvligt doftljus ungefär...
Svar
7
· Visningar
728

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp