Grått schabrak?

R

Real_Life

Jag har (äntligen) köpt en snygg kavaj som sitter bra :bump: men nu vill jag ju ha ett matchande schabrak också :angel:
Kavajen är grå, inte mörkgrå utan mer mellangrå. FINNS det mellangrå schabrak eller är alla antingen ljusa eller mörka? Helst grått med vit passpoal och svart kantband :d Tips, någon?
 
Sv: Grått schabrak?

Mias schabrak finns i precis det där utförandet, jag har själv ett dressyrschabrak av det märket som är grått med vit pp och svart kant. men jag tycker egentligen att dom är jäklit tråkiga mias schabraken. Jag skulle antingen köpa Global schabraket som är grått med ljusrosa pp. annars kan du specialbeställ från Equiline, RG, exklusiv ah det finns jättemånga så det ska nog inte bli någe svårt för dej att hitta :)
 
Sv: Grått schabrak?

Syrran har ett underbart snyggt mellangrått schabrak från Scarpati.:d En silver pp, en ljusare grå pp och en mörkgrå pp har den, jättefint är det...:)

Men finns väl dom flesta märken, Equiline, JW, RG, Mias mm...;)
 
Sv: Grått schabrak?

Har också ett grått Mias med vit passpoal och svart kant.Stilrent och härlig kvalitet!
 
Sv: Grått schabrak?

Din syrras schabrak lät väldigt snyggt! Var hittar man ett sånt?

Ni som har Mias:
Jag såg ett sånt i stallet idag, i rätt grå. Men sen när jag kikade på lillhästen i stav kunde jag inte hitta den grå utan bara ljus och mörk. Men det finns kanske att beställa i "mellangrå" också?
 
Sv: Grått schabrak?

Beställde mitt från Lillhästen i stav,tog mörkgrå fast mitt ser ljusare ut än på bilden på hemsidan.
 
Sv: Grått schabrak?

Min syrra köpte det hos Charlies, på GHS.:)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Det här med att leta ny katt, fy sjutton vad jobbigt det är. :( Jag har ju de senaste 17 åren inte tagit in en ny katt i mitt hushåll...
Svar
9
· Visningar
1 227
Senast: Sassy
·
Hemmet Hjälp mig hitta en fin färg till hallen! Är en långsmal hall utan eget fönster, således måste färgen vara ljus. Har en inbyggd äldre...
Svar
6
· Visningar
964
Senast: cewe
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 736
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 103
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp