Grattis Nike och Rasmus!

T

twinstar

För ett år sen föddes Pmms Rasmus och jag Nike!

Hurra hurra! Helt otroligt vad fort tiden har gått. Ett fantastiskt härligt år och också ganska jobbigt såklart - men kul.

Vi har firat på morgonen med några paket och snart ska vi ha kalas med lite mer släkt och vänner nu på eftermiddagen. Vi har lagat mat hela natten:)

Är det bara att köra på med salt och spenat nu alltså?! :)
 
Sv: Grattis Nike och Rasmus!

grattis grattis!!!

PMM:s barn var en riktig buke-unge för mig :D Följde hela vägen och gick in i tråden och kollade varje dag för att se om någon hade "ploppat ut" :D
Ett helt år!!! Känns INTE så länge sedan!

PMM: vilka himla söta ögonfransar han har!!! Min kompis son har megalånga han med!! Vi tjejer dåååå ;)
 
Sv: Grattis Nike och Rasmus!

Eller hur, det känns som igår jag starta den här tråden

Vi börjar ju bli lite sugna på en till :love: och jag satt faktiskt och funderade igår, om bebisen kommer innan vi hinner in, undra om maken går med på att lägga in en bild på nätet då innan ambulansen kommer och hämtar oss :rofl:
 
Sv: Grattis Nike och Rasmus!

Hur stor är Nike nu? Har ni fått göra någon 1 års kontroll eller görs den senare (vad de nu heter, korrigerad nånting...)

Var en riktigt bra dag för att föda barn på helt enkelt :D
 
Sv: Grattis Nike och Rasmus!

Nike var ikapp på sexmånaderskontrollen. Då slutade man räkna henne korrigerat.

Nu har vi inte mätt sen 10-månaders men då vägde hon 9600 och var 74 lång.
Jag skulle gissa att hon idag väger 10,5 och är 75-76 cm lång.

Rasmus då?
 
Sv: Grattis Nike och Rasmus!

STORT GRATTIS till era 1 åringar. :bump::bump:

Sjukt vad tiden går foooort...snart blir väl lilla Jesper 1 år osså...trots att han nyss blivit 1 månad. :D
 
Sv: Grattis Nike och Rasmus!

Han var 71 cm lång och vägde 9110 gram på 1 års kontrollen (70,5 cm och 8730 gram vid 10 mån) så allt är hon ikapp ;)

Idag har Rasmus blivit fotograferad :love: Åh bilderna blev så fina och jag måste vänta 4 veckor innan de kommer! De var t.om så fina att jag nästan börja gråta :o
 

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag behöver tips och råd. I min familj har vi alltid haft hundar och för tillfället har jag två stycken. Jag har en blandras valp...
2 3
Svar
54
· Visningar
9 170
Senast: Dino2018
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 768
Senast: Saeta
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 653
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Jag blir bara tröttare och tröttare. Får mindre och mindre energi. Feber har jag flera dagar i veckan, någon/några timmar åt gången...
8 9 10
Svar
189
· Visningar
14 550
Senast: Bri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp