Grattis till Herr o fru @Voff

vallhund

Trådstartare
ina_dance5.gif
Dom pep iväg på bröllopsresa utan förvarning. Undrar om det ingick ringar?
 
Vi fick ringarna dagen innan avfärd, vilket jag var ovetande om. Maken överraskade mig med dem på kvällen.
Nästa dag snorklade han bort sin som nu ligger på botten utanför Sardiniens kust :meh:

Ny är beställd.
Jag föreslog att han kunde gravera in sitt telefonnummer istf mitt namn ;)
 
Vi fick ringarna dagen innan avfärd, vilket jag var ovetande om. Maken överraskade mig med dem på kvällen.
Nästa dag snorklade han bort sin som nu ligger på botten utanför Sardiniens kust :meh:

Ny är beställd.
Jag föreslog att han kunde gravera in sitt telefonnummer istf mitt namn ;)
:rofl:
 
Vi fick ringarna dagen innan avfärd, vilket jag var ovetande om. Maken överraskade mig med dem på kvällen.
Nästa dag snorklade han bort sin som nu ligger på botten utanför Sardiniens kust :meh:

Ny är beställd.
Jag föreslog att han kunde gravera in sitt telefonnummer istf mitt namn ;)
:rofl::rofl:
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Tidigt i våras startade jag en tråd (med mitt andranamn Hanna) där beskrev jag mitt juridiska läge med mitt ex som försökte snuva mig på...
Svar
1
· Visningar
1 730
Senast: Josseliten
·
Ridning Hej,vi köpte en jättefin welshponny valack 14 år för snart 1 år sedan,han är superfin,väldigt pigg,känslig i munnen och sitsen, han har...
Svar
9
· Visningar
1 678
Senast: sorbifolia
·
Övr. Barn Det här är förstås en lång historia som jag ämnar att korta ned så mkt det går. Jag blev gravid med en man som var ca 10 år äldre än mig...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
19 854
Senast: Guldaskig
·
Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
5 877
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp