Bukefalos 25 år!

Grattis Ville och hans matte

G

Geezer

Jag läste i Aftonbladet att hunden Ville och hans matte vann mot Halmstad kommun. Han får nu fortsätta att vara med matte på jobbet. Det var ett kanon bra beslut enligt mig.

Villes öde

:bump: :bow: :banana: :bump: :bow: :banana: :bump: :bow: :banana: :bump: :bow: :banana: :bump: :bow: :banana: :bump: :bow: :banana: :bump: :bow: :banana: :bump: :bow: :banana:

G

Ginger

Härligt att det finns vettiga människor i alla fall. Förhoppningsvis får matte en massa nya kunder p.g.a. all PR :banana:

H

Humlan2

Det var ett klokt beslut och verkligen på tiden att de fick klarhet i det.

ett jättebra beslut tycker jag!!!
I luleå finns en liten yorkshireterrier som är i en kiosk... han är såååå söt och förmodligen blir alla kunder charmade... han går utan koppel på stan och har söta små kläder på sig på vintern.... :love:

Liknande trådar

Övr.Hund Hjälp mig bena ut detta. Vill jag egentligen ha två hundar? Min hund, en goldentik, är nu 5 år och jag har börjat fundera lite smått på...
2
Svar
39
· Visningar
2 188
Skola&Jobb Kära allvetande buke! Har sökt lite (YH)utbildningar till hösten, som jag såklart hoppas komma in på :) Dock är jag också anställd, och...
Svar
10
· Visningar
565
Kropp&Själ Konstig rubrik kanske, men jag fick i höstas en utmattning som gjorde att jag blev sjukskriven i nästan två månader. Jag har sedan...
2
Svar
27
· Visningar
984
Övr.Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 858

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar
  • Kattlucksproblem

Hästrelaterat

• Träckprov nu?