Bukefalos 27 år!

Grattis Ville och hans matte

G

Geezer

Jag läste i Aftonbladet att hunden Ville och hans matte vann mot Halmstad kommun. Han får nu fortsätta att vara med matte på jobbet. Det var ett kanon bra beslut enligt mig.

Villes öde

:bump: :bow: :banana: :bump: :bow: :banana: :bump: :bow: :banana: :bump: :bow: :banana: :bump: :bow: :banana: :bump: :bow: :banana: :bump: :bow: :banana: :bump: :bow: :banana:

G

Ginger

Härligt att det finns vettiga människor i alla fall. Förhoppningsvis får matte en massa nya kunder p.g.a. all PR :banana:

H

Humlan2

Det var ett klokt beslut och verkligen på tiden att de fick klarhet i det.

ett jättebra beslut tycker jag!!!
I luleå finns en liten yorkshireterrier som är i en kiosk... han är såååå söt och förmodligen blir alla kunder charmade... han går utan koppel på stan och har söta små kläder på sig på vintern.... :love:

Liknande trådar

• Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
531
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Jag skulle behöva råd. Bruce har lite känslig mage, han kräks lätt galla om han inte äter regelbundet och får han i sig något som inte...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 853
Senast: Voeux
·
Övr. Hund Jag har läst mycket här och tycker att det verkar finnas många kloka människor här. Hoppas nu på att kunna få stöd och råd i hur jag ska...
Svar
18
· Visningar
3 367
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hjälp mig bena ut detta. Vill jag egentligen ha två hundar? Min hund, en goldentik, är nu 5 år och jag har börjat fundera lite smått på...
2
Svar
39
· Visningar
3 446
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar