Bukefalos 28 år!

Gravid trots mens?

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

_Marie_

Hur vanligt är det egentligen?
Vi har under en längre tid försökt att bli gravid, men när det äntligen tog sig så slutade det i missfall. Jag trodde att detta skedde i vecka 6 eller nåt sånt, men på vul visade det sig att jag var 4 veckor längre gången än vad jag trott.
Jag har med andra ord haft en helt normal mens under pågående graviditet.

Nu är jag så nojjig!! Har fått mens i går, men nu kan jag ju inte lita på att mens verkligen betyder "misslyckat grav.försök" längre.........
Nu blir besvikelsen istället dubbel - först när mensen kommer, och sen ett minus på stickan...

Någon som varit med om blödningar under graviditet?

//Marie
 
Sv: Gravid trots mens?

Ja.. jag hade mensliknande blödningar i början av graviditeten som alltid dök upp på utsatt "mensdatum"... Den varade dock bara en
dag eller två och försvann sen helt...

Lycka till!
 
Sv: Gravid trots mens?

Tack!

Min blödning betedde sig helt och hållet som en vanlig mens...

Men men, jag köpte ett gravtest iaf i måndags och testade negativt. Nu är det bara att ta nya tag :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag skrev i höstas ett dagboksinlägg här om min jobbiga mens ( https://www.bukefalos.se/threads/menshelvete.1472885/ ). Efter att ha...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: cewe
·
Gravid - 1år Jag trodde att jag var gravid i v.7 (6+0) i måndags. Jag hade missfall innan och blev gravid direkt, därför svårt att veta exakt men jag...
Svar
10
· Visningar
2 214
Senast: Kilauea
·
Övr. Barn Ja, som trådrubriken lyder... Jag börjar bli fundersam över om det är något fel, eller om det är att anse som helt normalt. Bakgrund...
Svar
14
· Visningar
1 530
Senast: Sedna
·
Gravid - 1år Hej! Jag är 36 år och är i min första graviditet. Jag har alltid varit inne på att jag inte ska ha barn men jag och sambon har...
2
Svar
35
· Visningar
4 850
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp