Bukefalos 28 år!

torsdag

Trådstartare
Jag äter P-piller och glömde ta en tablett för en månad sedan. Förra veckan hade jag mens om än kanske lite mindre än vanligt och i helgen tog jag ett graviditetstest som var negativt.

Dock har jag haft ont i magen ungefär som mensvärk och mått illa på kvällarna ibland. Kan jag ändå vara gravid? Går runt och oroar mig för detta dagarna i ända. Vad kan jag göra?
 
Jag äter P-piller och glömde ta en tablett för en månad sedan. Förra veckan hade jag mens om än kanske lite mindre än vanligt och i helgen tog jag ett graviditetstest som var negativt.

Dock har jag haft ont i magen ungefär som mensvärk och mått illa på kvällarna ibland. Kan jag ändå vara gravid? Går runt och oroar mig för detta dagarna i ända. Vad kan jag göra?

Sannolikt är du inte med barn. Magont och illamående kan bero på mycket :) Det blir ju inte bättre av oro heller. Jag hade försökt chilla om jag var du. Men är du mycket orolig kan du ju alltid ta flera tester.
 
Jag känner alltid av om jag missar ett piller. Kan kännas som mensvärk, hormonsvängningar eller mellanblödningar. Men känner du dig orolig så gör ett till test :)
 
Jag äter P-piller och glömde ta en tablett för en månad sedan. Förra veckan hade jag mens om än kanske lite mindre än vanligt och i helgen tog jag ett graviditetstest som var negativt.

Dock har jag haft ont i magen ungefär som mensvärk och mått illa på kvällarna ibland. Kan jag ändå vara gravid? Går runt och oroar mig för detta dagarna i ända. Vad kan jag göra?

Med största sannolikhet inte, men klart att du kan.. och att ett graviditetstest kan visa negativt även fast man är gravid, om man tar det väldigt tidigt. Så var det för mig och jag fick också en mindre blödning vid mensen. Den var dock inte "kanske lite mindre" utan betydligt mindre. Försök att inte oroa dig (det blir ju inte bättre då) och ta ett till test tycker jag. :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 167
Kropp & Själ Hej, ny här på forumet hoppas att dessa frågor är ok att ställa. Tänker att det kanske finns någon här att prata lite med om detta...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 470
Senast: Tora
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 559
Senast: monster1
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 042
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp