Status
Stängd för vidare inlägg.
A

Anonymajag

skriver under anonymt användarnamn eftersom jag inte vill att nån ska veta vem jag är.

Jag är fortfarande tonåring och min mens har hoppat över 2 veckor nu (och jag har haft oskyddat sex). Men jag känner ingenting i brösten eller så, de har inte växt å jag känner mig inte gravid. är det någon här som inte heller kände av några förändringar alls efter två veckor? Mina bröst är jätte små och alla säger att de skulle ömma, växa, att bröstvårtorna skulle bli mörkare och så. Det händer ingenting o jag känner mig som sagt inte gravid... Någon som varit med om något likande??

Ska göra graviditetstest nästa vecka, men vill veta om det är vanligt att man verkligen inte känner nånting???
 
Sv: Gravid???

Man behöver inte känna något alls...Finns ju de som inte upptäcker att de är gravida föränn jättesent eller tom inte ens föränns när värkarna börjar (hur man lyckas med det).... :confused:

Lycka till

Mvh Zaria
 
Sv: Gravid???

Jag har faktiskt en kompis som inte märkte någonting alls förrän fem månader hade gått, men alla säger åt mig att med så små bröst som jag har från början borde de märkas direkt på dom?? De är precis lika små som alltid och ömmar ingenting...
 
Sv: Gravid???

men min mens brukar aldrig hoppa över och jag har inte stressat specielt mycket eller så... inte gått ner i vikt heller
 
Sv: Gravid???

Jag tror inte det har med bröststorleken heller hur snabbt det märks,jag har pyttebröst & de började nog inte kännas av föränn i v 12 eller något. Ta hand om dig & måla inte fan på väggen än,mensen kan hoppa för att man är oroad över att vara gravid också...

Sköt om dig
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Gammal användare, men anonymt nytt konto... Komplicerat är väl en enkel förklaring av situationen jag själv satt mig i, och jag vet inte...
Svar
9
· Visningar
1 677
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 467
Senast: Nixehen
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 757
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag har ju nyligen genomgått vad som blev en större bukoperation där en (förhoppningsvis) godartad, stor tumör togs bort. Att det rörde...
Svar
12
· Visningar
879
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp