Status
Stängd för vidare inlägg.
B

BebbeBaby

jag testade positivt i tisdags, alltså jag är verkligen gravid. enligt uträkningar så är jag i vecka 6. jag har haft sådana jädra hormonrubbningar så att det inte är sant. jag har varit svår att prata med i en vecka & har inte velat ha någon nära mej, gjorde även slut med pojkvännen pga jag kände mej instängd eller nått. jag mådde jätte dåligt. jag har mått så dåligt hela denna veckan & har sagt & gjort saker som jag ångrar nu. är detta verkligen normalt? nu först idag har jag ångerskänslor & ångrar det jag har gjort så grymt mycket & mår mest illa, med huvudvärk & trötthet. givetvis så tror den blivande pappan att det jag har sagt & gjort är pga att jag inte älskar honom längre. först idag ska jag berätta att jag är gravid, jag har inte vågat innan. jag hoppas att han verkligen förstår. men är det någon som har mått så dåligt så tidigt i graviditeten? usch, jag känner mej så dum!! :(
 
Sv: gravid.

låter helt normalt. Man kan bli lite crazy. Första 3-4 månaderna är värst sen brukar en lugnare period infinna sig.
 
Sv: gravid.

Hoppas allt ordnar sig för dig,
jag vet själv hur det är att vara hormonhäxa, har varit hemsk hela graviditeten, hur jag än gör så slinker dessa jäkla grodor ut ur munnen. Förklara för honom hur det är, det är ju en stor chock..

Silverkedjan, VAR skrev TS att hon kännde sig instängd pga det?

Grattis till pluset, om det var det du ville ha och lycka till! =)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: gravid.

Så här skrev du strax innan du blev gravid:

"Åååh, vad underbart det är att läsa om era bebbar. Det låter så underbart & helt fantastiskt. Vill också vara med om den upplevelsen. Jag tog ut p-staven igår, får se vad som händer. Ödet bestämmer"

Och du har inte talat om för din pojkvän att du är gravid?

Visste han överhuvudtaget om att du planerade en bebis? Varför skulle ni inte bo ihop först?

Jag har sett i en annan tråd att ni är unga, bor hos resp föräldrar och att han inte har en aning om hur man sköter ett hushåll.

Du har bråttom att lära honom bli vuxen och en jämställd pappa :eek:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Usch jag mår så dåligt. Min hovslagare är superduktig och det har aldrig varit några problem med honom. Han har alltid med sig 1-2...
Svar
17
· Visningar
2 596
Senast: Stereo
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 081
Senast: Bapelsin
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 673
Senast: Lhas
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 816
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp