Gravidfråga

Status
Stängd för vidare inlägg.

jemaha

Trådstartare
Läste nånstans att man kan få en mensliknande blödning ca 8 dagar efter ägglossning, när ägget fastnar i livmodern eller nåt.. Nån som vet nåt om det??? Funderar på vad det är för blödning jag har nu nämligen..
 
Sv: Gravidfråga

Det har jag oxå läst, jag har fått det oxå...Så killen har sagt till halva släkten att jag kanske e gravid.... :crazy:
Ska se om jag får nån mens....annars så... :smirk:
 
Sv: Gravidfråga

Ja, det kallas nidationsblödning. Jag hade det med Viktor men inte med store pojken.

Ska jag hålla tummarna? :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn "ALLA spelar Fortnite!" Ja, enligt min 8 åring iaf. Efter att ha frågat runt bland vänner och barnens kompisar så verkar det gälla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 808
Senast: Mirtai
·
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 554
Senast: cewe
·
L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
674
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 070
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp