JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gretzer sjua i världscupen i London
Moderator
Intuitivt ätande
Övr. Barn Jag håller med dig,jag är ett av dom barnen vars mamma lagat annan mat mm åt mig, som vuen är jag selektiv ätare och duktigt kräsen .mao...
dobbis
Idag kl 00:11
Svar: 50
Visningar: 3 752
Barn
Roliga saker som barn säger
Småbarn Vi var på en lekplats häromdagen där det finns en soptunna som pratar när man slänger skräp i den, den säger typ ”tack för att du tänker...
julgrisen
Igår kl 21:00
Svar: 1 236
Visningar: 190 076
Barn
Vad för kattras passar mig och sambon?
Övr. Katt Precis. Mitt ex tålde inte mina birmor (som fick flytta till pappa) och sen när vi hade delad vårdnad om hunden och han kom förbi för...
HannaZ
Idag kl 00:17
Svar: 40
Visningar: 1 569
Katt
Guldfasanerna
Övr. Djur ... och så har vi avancerat med Mr Robin. Han följer nu efter mig vart jag går när jag är därute och flyger glatt hela vägen fram till...
Sel
Igår kl 18:50
Svar: 1 868
Visningar: 180 100
Djur
Annonsera Mera VIII
Gnägg Har på riktigt tittat på en häst som "inte har någon skade- eller sjukdomshistoria" enligt ägaren där det sedan kom fram att hästen...
Jamtland
Idag kl 02:41
Dressyrsnackis 20
Dressyr När jag och min förra häst, ett sto, hade pms samtidigt gick det inte alls. Hon blev känsligt och sur och jag blev.... känslig och...
Elo
Idag kl 02:16
Svar: 1 709
Visningar: 106 163
Grenar
Födda 2022
Avel Längesen jag uppdaterade i denna tråd men såhär ser Doris ut just nu!
Piaff
Igår kl 23:14
Svar: 651
Visningar: 92 506
Avel