Grevagården 9 april

Sv: Grevagården 9 april

Äsch, vi ska byta HÄSTPASS med varandra. Hon har redan B.B hos sig och kommer upp med Besk när hon lämnar Bells på station i maj.
 
Sv: Grevagården 9 april

Rodde, du sparar väl din månadspeng nu. Glöm inte bort att du skulle köpa ett mountainföl av mig om det blir ett stoföl ;) 4 veckor kvar till nedkomst :p får väl sätta upp webkamera i stallet så du kan vaka åt mig :rofl:
 
Sv: Grevagården 9 april

Här är en till som kommer att bevista evenemanget. Har dock ingen hingst i min ägo så det blir bara som publik. Ska bli kul att se hingstarna live :banana: Extra kul är det att det ska vara en uttagning till bästa welsh hingst. Ni ska väl vara med! :idea: Tidsprogrammet finns på SWFs hemsida, där finns också reglerna för bästa hingst uttagningen. Jag läste det precis innan jag seglade in här.
/Besten
 
Sv: Grevagården 9 april

(psst! hur går det för dig? du gick väl i tankar på att låta pållan din föröka sig :) )
 
Sv: Grevagården 9 april

Jippiiieee!!!! :bump: :bump: :bump:
Jag har fått ledigt så jag kommer dit!!! Äntligen får man träffa alla. Har iofs ett par bekantaingar med mig i släptåg, men dom får nöja sig med varandras sällskap :D Welshfolk dom med så det går ingen nöd på dom!
Vad Kul det ska bli!! :)
 
Sv: Grevagården 9 april

Det där får jag väl äta upp!!! Vem vet jag kanske gör det köper den alltså, men jag ska säga i sanningens namn att jag glömt att spara min månadspeng!
 
Sv: Grevagården 9 april

Jag kommer!! Utan häst, men med kamera. Ser fram emot det, helt klart!
 
Sv: Grevagården 9 april

Hur ska vi känna igen varandra?
Dee känner jag igen, Jenny S samt A-M kommer de med.
Jag kommer att ha Tette med mig samt en friesermänniska på släp.
Vilka kommer ner redan på fredagen? Jag är nere redan mitt p dagen. Ska vi försöka träffas innan eller?

Bukefolk som kommer
welsh
Ragnhild
Dee 79
Haly Bailey
Rodde
Dillie Blue
Roddan

Har jag missat någon?
 
Sv: Grevagården 9 april

Dalatjej skulle sitta i sekretariatet ju! :idea:
Min ena medföljare heter som du och har också en liten halvåring i famnen, risken är att hon får en massa nya bekantskaper utan att det var tänkt så :p (men det är väl lugnt, har har en liten cobunge hemma så det är bara att välkomna henne i branschen :D )
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Grevagården 9 april

Är inte det denna helg som hon sitter där? Nu i hlegen går ju ridponnisarna. Dala tjej känner jag ju sedan tidigare :bump: hon och jag har ett förflutet tillsammans iom att vi har "barnbarn " tillsammans :D
Sorry maskros, var inte meningen att missa dig :o

Hehe då kan jag vara helt anonym och ha henne som ställföretrände under helgen :devil: den andra welsh med barn alltså!
bara nu inte Ida får för sig att föla nästa helg, nä det är förtidigt, skulle bli dygn 312 eller så.....
 
Sv: Grevagården 9 april

Jo, HalyBaily, du har helt rätt.

Jag har gått och är i förökningstankar för stoet, och jag har nästan bestämt mig för hingst. Det kommer dock att bli definitivt under de kommande veckorna. Efter helgen får jag ju några mer hingstar att jämföra med. Hittills har jag ju plöjt igenom en hel hög med gamla årsböcker jag inhandlade i Göteborg. Sedan finns ju nätet, en guldgruva, kan man sedan lägga till fler som man sett live är det ju bara positivt. Det gäller ju att hitta något som faller i smaken och dessutom är extriört bra och kan komplettera stoet på ett bra sätt m.m. Sen är det bara att sätta ner foten och göra slag i saken. :smirk:
 
Sv: Grevagården 9 april

Welshingstpremieringen!! med tillhörande hingstshow för alla över 40p :banana: :banana: :banana:
 
Sv: Grevagården 9 april

Självklart, vad skönt att höra ditt resonemang! Lycka till!
 
Sv: Grevagården 9 april

Detta resonemang är bara snabbverisionen.

Jag hoppas att alla hingstar som uppfyller kriterierna ställer upp och gör lite show av det hela. Det skulle ge mycket god PR för en trevlig ras. :love:
 

Liknande trådar

Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
1 972
Senast: Karro-Lina
·
Övr. Katt Hej, jag har tagit hand om en ung vildkatt som är ca 8 månader gammal. Vad jag vet har den levt ute hela ditt liv och aldrig haft någon...
Svar
13
· Visningar
1 140
Senast: Squie
·
Hästvård Hej! Jag börjar från början, I början av april blev min häst halt, åkte till kliniken en vecka senare ( hade ingen tidigare tid ledig)...
Svar
10
· Visningar
2 264
Senast: Sirap
·
Övr. Barn Jag har en son som är extremt rädd för sprutor och nålstick. Överlag är han väldigt rädd för att saker ska göra ont, att ta bort en...
2
Svar
29
· Visningar
2 445
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp