Grevagården 9 april

Sv: Grevagården 9 april

nu är sidan "forbidden..."Du har inte möjlighet att slänga in dom på din hemsida?
 
Sv: Grevagården 9 april

Du vet att det är en ett år gammal tråd?

Den 9 april i år är det shetland som ska visas, då tråden skapades var det welshar.
 
Sv: Grevagården 9 april

Lite utanför Skövde, om man kör mot Falköping så hinner man passera Skultorp innan man kommer till Grevagården. Går lokalbussar dit om man inte har bil, fråga chauffören så stannar denne nog på rätt hållplats.
 
Sv: Grevagården 9 april

Och den 8:e april 2006 (i år alltså) ;) är det welsharnas tur +en hingstutställning.

Vägen är ombyggd nu så man får kolla skyltarna noga när man ska dit. De har byggt en stor rastplats i stål som ser lite spacad ut precis vid avfarten. Man åker inte längre igenom Skulltorp om man inte behöver, det är helt nybyggt! Snabbare? Nae, men bättre att slippa köra i 30 km genom Skulltorp.

Tror att bussarna fortfarande går genom Skulltorp, men om man kör bil liksom...
 

Liknande trådar

Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
1 958
Senast: Karro-Lina
·
Övr. Katt Hej, jag har tagit hand om en ung vildkatt som är ca 8 månader gammal. Vad jag vet har den levt ute hela ditt liv och aldrig haft någon...
Svar
13
· Visningar
1 136
Senast: Squie
·
Hästvård Hej! Jag börjar från början, I början av april blev min häst halt, åkte till kliniken en vecka senare ( hade ingen tidigare tid ledig)...
Svar
10
· Visningar
2 249
Senast: Sirap
·
Övr. Barn Jag har en son som är extremt rädd för sprutor och nålstick. Överlag är han väldigt rädd för att saker ska göra ont, att ta bort en...
2
Svar
29
· Visningar
2 435
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 10
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp