Grevagården 9 april

Welsh

Trådstartare
Nå hur många kommer jag att få se där???
Är det någon som sett tidsprogrammet för den 9 april? På SPAF så ser man bara helgen innan. :mad:
 
Sv: Grevagården 9 april

Mig kommer du att träffa på där!
Är det någon som behöver sovplats (på Grevagåren) natten mellan 8-9 så har jag en plats över.
Ragnhild
 
Sv: Grevagården 9 april

Jag åker ner redan den 8e till Skövde och åker sedan hem på kvällen den 9e. Måste hem och löshoppa den kanske snart sålda unghingsten. Du vet, köparen är kräsen och vill ha en välutbildad pojke ;) Hur tar du dig ner???? Jag och Tette tar tåget till Skövde där vi blir hämtade och så bor vi där vi har Calmiach uppstallad.
Kul att synas några stycken. Raggsockan är väl den enda jag kommer att känna igen :p
 
Sv: Grevagården 9 april

Jag hoppas kunna komma :banana:

Som det ser ut just nu så jobbar jag den helgen men nu har jag ställt upp 24/7 under alla skandinaviumförberedelser plus jobbat häcken av mig där, så nån uppskattning borde man väl få :angel: Visst förtjänar jag det ;)
Jag måste ju få se alla bukemänniskor IRL! har bara träffat ett knippe, men jag vill se hela högen! :bump:
 
Sv: Grevagården 9 april

Det är min svärmor som äger TB, men vi har en annan kvinna som ska visa honom som visade honom på en premiering i sommras. Hon har ju mkt mer ruttin på sånt än vad jag o min svärmor har. Ska du visa någon?
 
Sv: Grevagården 9 april

Nog allt har A-M vana att visa hingstar men mest sekt B skulle jag tro. Då kommer du och jag få ansikte på varandra då jag och A-M ska byta hästpass med varandra på Grevagården :) Hon blir med sto och jag med hingst :banana:
 
Sv: Grevagården 9 april

Ska du ha både Besk o Bells? Vilken av dem är det du köper?
 
Sv: Grevagården 9 april

Ja hon kanske ha mest vana av att visa sekt B, men varken jag eller min svärmor har någon vana alls av att visa hingstar så då har vi valt att låta A-M visa honom, och han verkar tycka om henne också..
 
Sv: Grevagården 9 april

Hon har varit lyrisk ang din pålle. Vet inte hur många ggr jag har hört om honom nu. Hon blir ju cobmänniska själv nu iom att hon köper mitt ena cobsto :banana:
 
Sv: Grevagården 9 april

Aha, är de av dig hon skulle köpa de cobstoet, den har hon pratat om.

Vi tycker ju att TB är såå himla fin, men de känns som om man kankse bli lite "hemmablind" liksom.. Man ser inte så väl hur de utvecklas i kroppen när man ser de o hantera de varje dag. De är som med min andra hingst, A-M tyckte han hade blivit jättefint musklad sen hon såg han, jag själv ser inte det lika väl, men visst tycker jag han är fin...

Hur va de nu, skulle du visa någon?
 
Sv: Grevagården 9 april

Welsh skrev:
jag och A-M ska byta hästpass med varandra på Grevagården :) Hon blir med sto och jag med hingst :banana:

??? Utveckla! har du häst med dig ner nu? Eller vem ska du sälja? Nu hänger jag inte riktigt med... :confused:
 
Sv: Grevagården 9 april

Nej jag ska inte visa någon. Kommer denna gången som publik och har chans att faktiskt få SE alla hingstar som visas. Det lyckas man ju aldrig med annars när man själv har fullt upp med att kolla tider och borsta häst!
 

Liknande trådar

Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
1 897
Senast: Karro-Lina
·
Övr. Katt Hej, jag har tagit hand om en ung vildkatt som är ca 8 månader gammal. Vad jag vet har den levt ute hela ditt liv och aldrig haft någon...
Svar
13
· Visningar
1 118
Senast: Squie
·
Hästvård Hej! Jag börjar från början, I början av april blev min häst halt, åkte till kliniken en vecka senare ( hade ingen tidigare tid ledig)...
Svar
10
· Visningar
2 184
Senast: Sirap
·
Övr. Barn Jag har en son som är extremt rädd för sprutor och nålstick. Överlag är han väldigt rädd för att saker ska göra ont, att ta bort en...
2
Svar
29
· Visningar
2 392
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp