Grevagården i helgen...

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Dalatjej
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 79
  • Visningar Visningar 6 897

Dalatjej

Trådstartare
Ponnyhingstarnas bruksprov. Finns det några här man kan tänkas få se skymten av :) ? Jag kommer att sitta i sekretariatet lördag em & söndag fm och återfinns således där.

Senast ändrad:
Sv: Grevagården i helgen...

inte mig men min medryttarhästs ägare med en bamsehäst...

klockan 9 skall det starta enligt swf´s hemsida. Sekretariatet öppnar 8.

Vad då för en bamsehäst? *nyfiken förhoppningsvis åskådare*

hehehe.. en shettis som heter bamse :p

Men shettisarna är inte den här helgen... Nu i helgen är det ridponnyer, new forest & connemara.

Då måste du komma förbi & säga hej! Så kan vi prata lite welsh oxå ;) ...

jaså :o när är shettisarna då? hade för mig det var nu i krokarna eller var det 10e kanske??

Japp, testryttare är det. Tyvärr har jag ingen koll på vilka som rider i år, men det brukar vara olika som hoppar & som rider gångarter. Det är inte helt lätt att hitta små, duktiga testryttare.

Jag får ju tidningen från ASRP, men det har ju inte varit någon direkt information där heller om vilka som ska rida...

Nej, jag vet... Jag tycker att det är en intressant upplysning. Förra årets testryttare fungerade mycket bra, så jag misstänker att det kan vara samma i år igen (om de har tid).

Vilka var det förra året?

Och är det någon annan som vet så kan ni väl lägga ett inlägg...

(Jag skulle gärna åkt och tittat, men fick inget sällskap!)

Gabrielle Young-Shing & Cia Tenggren i hoppning. I gångarterna (kommer inte i håg efternamnen riktigt:o) Mads H (lärare på Strömsholm) & Maria (var duktig i dressyr som young rider). Pinsamt :o ...

Jag åker upp redan i eftermiddag, och kommer att vara på Grevagården hela lördagen och söndag förmiddag. Har en New foresthingst som skall visas i morgon, nervöst...

Hlsn Helena

I år är det (enligt katalogen) Fredriks Böhling och Örn Arnarsson som är testryttare gångarter och Cecilia Tenggren och Pontus Westergren testryttare uppsutten hoppning.
Örn Arnarsson var testryttare för två år sen då min hingst gjorde sitt bruksprov, han red mycket trevligt.

Hlsn Helena

Tack för infon!

Jag är riktigt sugen på att åka, blir man så här när man skaffar sig ett sto? Helt plötsligt vill jag ha koll på hingstarna fastän vi inte ska betäcka inom de närmaste åren iaf...

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 159
Senast: Kajsalisa
·
Katthälsa Vi har en liten honkatt sedan ett och ett halvt år tillbaka ungefär. Hon blir tre år i år men hennes exakta ålder är okänd. Hon var...
Svar
6
· Visningar
287
Senast: DeCloe
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 249
Senast: Kajsalisa
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 196

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka