Bukefalos 28 år!

Grevagårdens ryttarhotell

J

Joy

Nogen som har sovit där?

Vi skal upp på tävling, med vet ej hur "kvaliteten" är på Grevagårdens ryttar hotel :confused:
Har du sovit där? gott, ok eller naa sov inte alls

Var övernatter man annas i skövde.. när inte man vill sova i sit släp :rofl:

Tacksam för svar ;)
 
Sv: Grevagårdens ryttarhotell

Hotell är det verkligen synd att kalla det! Ett enkelt vandrarhem är en mer korrekt beskrivning, enligt min mening. Väldigt lyhört och med gemensamma toaletter och duschar i korridoren.

Fast - jag har inga problem med att sova borta, så... Men jag hade faktiskt väntat mig något bättre.
 
Sv: Grevagårdens ryttarhotell

Håller med, mer som vandrarhem, används inte särskilt ofta. Rätt dyrt också om jag inte är felinformerad, men det är ju smidigt att bo på tävlingsplatsen.
 
Sv: Grevagårdens ryttarhotell

tjenan är är det du ska tävla där och i vad? bor där skullle va kul och se på... ne hotelet är inte mkt för världen men der är ju nära (framför ridhuset och brevid utebanan)...:banana:
 
Sv: Grevagårdens ryttarhotell

Jag har sovit där en gång, det var K-A-L-L-T i rummet :crazy: :p Kunde inte sova för jag höll på att frysa ihjäl.
Och ja det är som ett enkelt vandrarhem i princip.
Andra gången bodde vi i en lägenhet "ovanför" Grevagården, minns inte vad det hette men ett litet bostadsområde med 2-våningshus.
 
Sv: Grevagårdens ryttarhotell

Jag har sovit där flera gånger men brukar välja "Vip"rum. Där finns både wc, dusch och tv på rummet men inte är det värt pengarna men nöden har ingen lag, sova måste man..Men det är fruktansvärt lyhört, man hör snarkningar från flera rum :angel:
 
Sv: Grevagårdens ryttarhotell

Det finns vandrarhem inne centrala Skövde också...
 
Sv: Grevagårdens ryttarhotell

Det heter Grevagårdsbyn och ligger som du säger alldeles intill anläggningen, det är vanliga lägenheter, fint.
 
Sv: Grevagårdens ryttarhotell

Tack så mycke för er svar. JAg har hört att priset är 850 pr natt for VIP rum, inte ett specielt bra pris med tanke på standarten.

Tror jag hitter att annat ställe att övernatte.

Vi kan bo på best western eller scandic hotel för 850 pr natt incl frokost :D
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Grevagårdens ryttarhotell

Har sovit där några nätter och det var helt ok! Det kanske inte som de andra skrivit var direkt hotellstandard, men vi hade både dusch och toa på rummet. Jag sover dessutom bra var jag än sover så det kanske inte är någon ide att jag uttalar mig...:D

//Anneli (som sovit många nätter i diverse bilar och transporter...;))
 
Sv: Grevagårdens ryttarhotell

Håller med andra om att standarden inte är den bästa. Det jag har i färskt minne är MÖGELDOFTEN vi hade i vårt rum...
 
Sv: Grevagårdens ryttarhotell

Grevagården - Rätt dyrt ca 500:- per natt/pers ingår frukostbuffe

Små trånga rum men rent. Rätt lyhört och dusch utanför i korridor.

Tips - Stentorps Husvagns uthyrning ställer en husvagn på plats och då kan du fixa eget käk och dela på kostnaden med så många som du kan/vill ha med dig på tävlingen.

Dusch/WC finns på tävlingsplatsen nära stallarna. Tips igen, duscha på kvällen så slipper du kö.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min sheltie tik på 4 månader är väldigt lättväckt och har svårt att sova om man inte sitter med henne hela tiden, detta blir ju ett...
Svar
16
· Visningar
3 123
Senast: Ajda
·
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
1 960
Senast: Mkb
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 767
Senast: Lhas
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 291
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp