Grevinnan och hennes araber

Sv: Grevinnan och hennes araber

Åååh, jag gjorde min prao i åttan hos grevinnan! Bodee på slottet i två veckor och umgicks med dem. Kommer ihåg att jag var rädd för grevinnan, hos var så barsk och bestämd. Eller så berodde det på att jag var usel på engelska på den tiden och blyg, varje gång hon rättade mig höll jag på o dö :o
 
Sv: Grevinnan och hennes araber

jag har arbetat hos Grevinnan och hon är en fantastisk människa med hjärtat på rätta stället:bow:

hästarnas välbefinnande kommer låångt före pengarna.
 
Sv: Grevinnan och hennes araber

Apropå ingenting, vad fin Wambezi blivit! Rund och go :D ( tänkte på din avatar)

ja, där är han riktigt rund och go. men nu är han tunnare :crazy:

betet har inte varit bra, och jag får nu göda upp honom igen med hö och lusern....
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (Katrineholms-Kuriren) Ingen kvarka på Sundbyholm Ett stall på Sundyholm har sedan i fredags varit isolerat på grund av misstänkt kvarka...
Svar
1
· Visningar
823
  • Artikel
Hästnyheter (KK) Den 42-årige linköpingsbon, som dömts till fängelse för att ha knivskurit en häst i Dalarna, ligger sannolikt inte bakom ett...
Svar
0
· Visningar
760
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (KK) Efter att ha knådat människor i 30 år gick han över till hästar. I dag fixar han skador på de riktigt värdefulla och hans metodik...
Svar
0
· Visningar
872
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (KK) ...Stefan Eriksson, uppvuxen i Katrineholm och marknadschef på Sundbyholmstravet, som skymtat i trailern till tv-programmet "Bonde...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp