Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

M

Mixie

Sv: Greyhound

Håller med om att det är för billigt.
Men det skulle inte förvåna mig att han är desperat att bli av med valparna. Själv har jag betalat 8000 lappar och 9000 lappar för mina greyhounds.

Oh, herregud. det måste vara fel pris. Det kan ju vara ett pris som är till för att folk ska nappa. Typ "skriv till mig jag säljer min hund billigt".
Fast jag skulle nog börja fundera på om det var ngt fel på hunden eller liknande om jag svarade på den.

Det står inget om att valpen är registrerad, är den utan papper och dom vill bli av med valpen fort så...

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5535 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Övr.Hund Jag funderar på att skaffa en valp inom snar framtid och undrar hur det brukar funka när man redan har en hund i huset. Jag har en 5...
Svar
5
· Visningar
393
Övr.Hund Hej! Jag har kikat en hel del på att hitta en jaktlabrador omplacering att öppna mitt hem för. Har även funderat på valp. Nu har jag...
Svar
5
· Visningar
836
Hundhälsa Ja, jag har ju två hundar med problemmagar.. Och två hundar med magar av stål. Det är dock en av de med problemmagar som jag inte blir...
Svar
9
· Visningar
693
Hundhälsa Har en blandrastjej på 1 år. Glad och godmodig som valp men blev utan synlig anledning alltmer ängslig och försiktig i temperamentet. I...
Svar
9
· Visningar
528

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kai Ken
  • Valp 2021

Hästrelaterat

Omröstningar

• Plast eller guld?