Sv: Greyhound

Håller med om att det är för billigt.
Men det skulle inte förvåna mig att han är desperat att bli av med valparna. Själv har jag betalat 8000 lappar och 9000 lappar för mina greyhounds.
 
Sv: Greyhound

Okej, tänkte väl det. Men 2 000 känns lite väl lite:crazy:
 
Sv: Greyhound

Oh, herregud. det måste vara fel pris. Det kan ju vara ett pris som är till för att folk ska nappa. Typ "skriv till mig jag säljer min hund billigt".
Fast jag skulle nog börja fundera på om det var ngt fel på hunden eller liknande om jag svarade på den.
 
Sv: Greyhound

Det står inget om att valpen är registrerad, är den utan papper och dom vill bli av med valpen fort så...
 

Liknande trådar

Hundträning Hej! Denna fråga är kanske lite uttjatad men skulle ändå vilja veta om det verkligen är skillnad i arbetsvilja mellan...
Svar
12
· Visningar
1 330
Senast: Is
·
Hundhälsa Hej på er, Min tik börjar tröttna på att dia så jag tänkte avvänja mina valpar. Förväntad vuxen vikt är ca 23 kg. Jag har gett dem...
2
Svar
24
· Visningar
2 856
Senast: LaMagia
·
Övr. Hund Vi blir med valp om ca 6 veckor ❤️ Innan sommaren köpte jag böcker och började läsa och förbereda mig. Jag tycker dock att det är svårt...
Svar
11
· Visningar
1 017
Senast: Luff
·
Övr. Hund Efter en mindre kul upplevelse då lille hund försvann i 1,5 dygn i okänd miljö (klättrade ur en hästbox i ett okänt stall i okända...
Svar
4
· Visningar
562
Senast: Piglet82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp