Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Griffin Thorowgood Dressyr

A

Angola

Jag försöker hitta någon som säljer Griffin-sadlar - nya alltså(mer än H**ks för de verkar bara ha en modell o dessutom svart). Jag vill ha en brun :love: :love:

Är det någon som kan tipsa mig så vore jag oändligt tacksam

Angola

A

Angola

Sv: Griffin Thorowgood Dressyr

men det finns ju en antal bruna begagnade ute på annons, och om man tittar på Thorowgoods hemsida så finns det.
Jag undrar var man kan få tag i dessa i Sverige. H**ks verkar bara ha en del av sortimentet.

Angola

De verkar ha utökat med brunt i allroundmodellerna, men dressyrmodellerna går fortfarande bara att få i svart enligt hemsidan...

Dessutom anger hemsidan bara Hööks som återförsäljare i Sverige, men det kanske finns nån annanstans också som jag missat?

Senast ändrad:

om du pratar med hööks kan de säkert a hem den modellen du vill ha, men om det inte finns bruna dressyr på hemsidan blir det nog svårt.....

A

Angola

Tackar för alla svar :bow:
Men jag förstår fortfarande inte var de bruna begagnade som finns ute på annonser kommer ifrån, eller så är de hemskt gamla sadlar (fast det ser inte så ut på bilderna :confused: )

Om du hittar en ny sadel som du vill ha och Hööks inte har den i sitt ordinarie sortiment så kan man specialbeställa. Det tar dock några månader (2-3 månader) att få sin sadel.
Vill du ha en snabbare så beställ från England. Det finns några internetbutiker och då kan du ha sadeln på två veckor, levererad hem till dörren.
// Linda

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5536 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Kropp&Själ Jag har under flera år misslyckats med att hitta en varm kappa/ jacka till vintern. Varje år har jag försökt. Förra året gav jag upp och...
2
Svar
37
· Visningar
1 988
Kläder&Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 649
Utrustning Jag behöver VERKLIGEN nya ridstövlar, men har stora bekymmer med att hitta rätt. Jag behöver stövlar som är både långa, vida och stora i...
Svar
3
· Visningar
371
Utrustning Hallå alla häst och sadelkunniga! Jag är på jakt efter sadel till min kallblodstravare och blir helt snurrig i detta sandelträsk🙈 Vill...
Svar
1
· Visningar
326

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kai Ken
  • Valp 2021

Hästrelaterat

Omröstningar

• Plast eller guld?