Grindar med flyttbar avdelare?

F

Fruentimber

Jag ska byta ut buren i bakluckan mot grindar för att maxa utrymmet och slippa böket med att byta bil. Jag behöver en avdelare för att separera hanarna. Med tre hundar blir det då en på ena sidan och två på den andra, så jag behöver en avdelare som inte måste vara i mitten av utrymmet.

Tips? :)
 
Letade efter liknande lösning för ett år sedan, det jag hittade och som passade oss bäst var från Travall. Den avdelaren går att sätta i mitten eller som det är här 30/70. Då fanns den till de flesta bilmärkena. MIM har också någon form av avdelare, men så som jag förstod det var den inte fristående.
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20211227_185947_com.android.chrome_edit_170007748507910.jpg
    Screenshot_20211227_185947_com.android.chrome_edit_170007748507910.jpg
    132,3 KB · Visningar: 63
Letade efter liknande lösning för ett år sedan, det jag hittade och som passade oss bäst var från Travall. Den avdelaren går att sätta i mitten eller som det är här 30/70. Då fanns den till de flesta bilmärkena. MIM har också någon form av avdelare, men så som jag förstod det var den inte fristående.

Jamen se där! Men hur funkar det tillsammans med grindar, blir det tillräckligt med utrymme för dom? Tänker eftersom den går så långt ut.

Har kollat MIM men ja, det ser ut som att den helt enkelt sätts i mitten.
 
Ser nu när jag kollade upp vad vi köpte att tillhörande grind ger 40/60 i utrymme, my bad! Nu köpte allt i ett paket till aktuellt bilmärke, vet dock inte om det eventuellt kan fungera med andra märkens grindar.
 
Alftaburen har många lösningar, även specialanpassade.
Vi har grindar från dom för att dom kunde göra grindar till vår bil så att inget utrymme minskades i bak. När vi kollade runt så var det dom enda som hade grindar utformade efter bilmodell, men det är några år sedan. Dom är stabila, tysta och väldigt lätta att ta ur om man behöver nyttja hela bagaget ibland.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
279
Senast: attheedge
·
Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 503
Senast: Guldaskig
·
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 311
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 747
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp