Bukefalos 28 år!

grisar inte fredliga?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: grisar inte fredliga?

Finns redan en tråd om detta.
Nej grisar kan vara väldigt aggressiva.
I detta fall verkar det vara fråga om en gris som blivit totalt bortskämd utan att få några gränser.
PL
 
Sv: grisar inte fredliga?

Jag har stött på en stoooor argsint mamma gris.
Henne gick man då inte in till.. :angel::D
 
Sv: grisar inte fredliga?

Hehe, det låter inte så kul. Jag har bara sett grisar så där irl när man varit på studiebesök och då får man se de små söta kultingarna som skuttar omkring och ser jättegulliga ut. (Sen har man ett gäng 1-5 åringar som vill ha varsin gris med hem ;) ) Så jag trodde faktiskt att de var väldigt snälla, det verkar ju läskigt med en stor ilsken gris som är ute efter en!
 
Sv: grisar inte fredliga?

Grisar kan vara rätt ilskna ja.

Den absolut värsta jag vart med om gick knappt att gå förbi utan att hon slängde sig upp på boxdörren mot en
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
263
Senast: Hellhound
·
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
12 944
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 332
Senast: Karamello30
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 414
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp