Bukefalos 28 år!

Grisarna på kort.

mimus

Trådstartare
Mathilda och Megasen.
I morse på stallgången.


Mathilda
Mathilda.jpg


Megasen
Megasen.jpg



osopad stallgång :angel:
 
Sv: Grisarna på kort.

haha, vilka söta (skit)grisar :angel: ;) :D
 
Sv: Grisarna på kort.

Det där påminde mig om minigrisen som inte var en minigris och blev svinstor och jagade rundor en när man försökte utföra nått i paddocken :crazy: :D
 
Sv: Grisarna på kort.

Fast mina är inte så stora.
Går till knäna ungefär, men springa fort, det kan dem........... ;)
 
Sv: Grisarna på kort.

Dom är jätte söta min ena är oxå svart och den andre är vit och grå :love: Kommer dom bra överens igen nu? :bump:
 
Sv: Grisarna på kort.

nala skrev:
Dom är jätte söta min ena är oxå svart och den andre är vit och grå :love: Kommer dom bra överens igen nu? :bump:

Nej det går fortfarande bara så där.
I går var de ihop i några timmar och vi höll koll men de han ryka i hop endå, båda var lite blodiga på öronen och Megasen var biten i benet :devil: .
Men inget djupt eller "farligt" sår.
Imorse gick det bra men så började de gnabbas efter en stund.
Megasen biter ifrån i alla fall och det är ju bra.

det är tur att jag har en tombox till.
Funkar det inte får de sova i sär till mars/april då de SKA ut igen, när gräset kommer har de mer att göra.
 
Sv: Grisarna på kort.

ohhh...så söta!:) ere minigrisar ir? vi har en liten minigris..som förresten inte är så mini..hehe...:)...
 
Sv: Grisarna på kort.

kaktusblomma skrev:
ohhh...så söta!:) ere minigrisar ir? vi har en liten minigris..som förresten inte är så mini..hehe...:)...

Nja, minigris klassas de som men jag tror det är blandnig men hängbukssvin(vietnamesiska).

De är ganska slanka i grismått mätta, men gissar dem på ca 50 kg.

Visst är de söta!
Till helgen ska de få komma ut i sin stora utebox med jättehage, de börjar tycka att bara gå på stallplan och skrota är tråkigt.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Det känns lite knäppt med en till odlingstråd för i år... men säsongen är ju verkligen inte över, ens här i Dalarna! Jag är megasen som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 938
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 389
Senast: Squie
·
Skola & Jobb Läste en ledare på dn, om att folk som inte kan jobba hemifrån borde få kortad arbetstid. Vad tycker ni om detta och hur skulle det...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
3 900
Senast: sjoberga
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha ett par överdragsbyxor, tillräckligt vattentäta för promenader i regn. Ofodrade. Men jag är knappt 160 cm lång och...
Svar
0
· Visningar
259
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp