Grönsakssvarv?

Monkie

Trådstartare
Jag ska börja göra zuccinipasta och tittar på en grönsakssvarv. Jag har vare sig käkat zuccinipasta eller varit i närheten av en spiralizer så vet inte riktigt hur jag ska bedöma dem jag sett på nätet.

Nån som äger eller testat en sådan och kan ge ett tips?
 
Jag har testat denna: https://www.kitchentime.se/sv/p/tab...MIyKWZ3Jr13wIVFKWaCh3q9weuEAQYByABEgLjFvD_BwE

Blev sjukt gott, bättre än pasta 😍
A0012823-0E96-4EB1-A673-0C6AF870B231.jpeg
 
Jag har den modellen, tycker att den är "så där", men helt okej om man inte är storkonsument av zucchinipasta. Ett tips, lägg "pastan" i ett durkslag och salta och låt stå någon timme innan tillagning så drar du ur en del vätska och får fastare konstistens på "pastan". Jag har denna, också billig men lite lättare att använda en den du beställde. https://res.cloudinary.com/yuppiech...contentdocs/17887/otherpicture420160125102656
 
Säg till om den funkade bra, när du fått den! :)
Funderar nämligen på att köpa den fin strimliga från Åhlens.
Jag har testat den en gång och tycker den är bra! Har inget att jämföra med. Det enda som stör lite är att man inte kan hyvla ner mitten av grönsaken när det blir tunnare.
 

Liknande trådar

Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
5 976
Senast: bettysmatte
·
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
2 915
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Vill ha en snöslunga för mindre yta, men vill inte slåss med nån bensinmotor. Är det nån som har erfarenhet av batteridrivna snöslungor...
Svar
7
· Visningar
499
Senast: ylvali2
·
L
  • Låst
Kropp & Själ Alla här vet nog att såna här iq tester är gjorda för väster ländska tanke sätt och hur man lär sig i skolan här och så. Och dethär är...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
13 747
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Födda -21
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp