Grönsakssvarv?

Monkie

Trådstartare
Jag ska börja göra zuccinipasta och tittar på en grönsakssvarv. Jag har vare sig käkat zuccinipasta eller varit i närheten av en spiralizer så vet inte riktigt hur jag ska bedöma dem jag sett på nätet.

Nån som äger eller testat en sådan och kan ge ett tips?
 
Jag har testat denna: https://www.kitchentime.se/sv/p/tab...MIyKWZ3Jr13wIVFKWaCh3q9weuEAQYByABEgLjFvD_BwE

Blev sjukt gott, bättre än pasta 😍
A0012823-0E96-4EB1-A673-0C6AF870B231.jpeg
 
Jag har den modellen, tycker att den är "så där", men helt okej om man inte är storkonsument av zucchinipasta. Ett tips, lägg "pastan" i ett durkslag och salta och låt stå någon timme innan tillagning så drar du ur en del vätska och får fastare konstistens på "pastan". Jag har denna, också billig men lite lättare att använda en den du beställde. https://res.cloudinary.com/yuppiech...contentdocs/17887/otherpicture420160125102656
 
Säg till om den funkade bra, när du fått den! :)
Funderar nämligen på att köpa den fin strimliga från Åhlens.
Jag har testat den en gång och tycker den är bra! Har inget att jämföra med. Det enda som stör lite är att man inte kan hyvla ner mitten av grönsaken när det blir tunnare.
 

Liknande trådar

Mat Just blivit kombocha-intresserad efter att ha smakat! Det ska ju, med lite tid och engagemang, gå att göra själv men jag blir inte...
2
Svar
34
· Visningar
1 053
Senast: Harrysen
·
Samhälle I stort sett varje dag när jag ska köra hem från jobbet tänker jag på hur gräsligt dålig sikt det är när jag kommer till en gata där jag...
Svar
3
· Visningar
477
Fritid Jag har gått och intresserat mig för stridsflygplan, och undrar om någon har något tips på bra böcker om just det? Inte för svåra, och...
Svar
5
· Visningar
363
Senast: Sassy
·
Fritid Någon som kan ge tips om en bra notsamling med kända och lättspelade låtar för piano? Jag spelade piano i några år som barn men var...
2
Svar
26
· Visningar
1 174
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp