Grönt kort

Selma123456789

Trådstartare
Hej!
Jag är en tjej på snart 14 år (fyller i Juni). Och jag har en fråga, som jag inte hittar svår på Google.
För två år sedan tog min mamma grönt kort, (Då var jag 12) så jag fick inte ta det. Då skapade mamma ett tdb konto.
Sedan för ett år sedan tog jag och min pappa grönt kort, men vi fortsatte på mammas tdb konto.
Så nu är min fråga jag står ju med som "min ryttare" i det kontot och det står att jag har grönt kort men måste jag skaffa ett nytt konto som jag "äger" och ta om mitt gröna kort?
Tacksam för svar.
 

Liknande trådar

Hej jag är en tjej på 13 år som inte har grönt kort och jag undrar om jag kan tävla lokalt på min mammas gröna kort eller om jag måste...
Svar
5
· Visningar
786
Senast: caradan
·
Tävling Jag tänker att jag behöver ta grönt kort. När jag var liten och tävlade behövde man inget grönt kort. Sen flyttade jag till Irland och...
Svar
13
· Visningar
2 026
Senast: Kiwifrukt
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 703
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
828

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp