Grönt kort

Hästmänniska :))

Trådstartare
Hej.
Jag funderar på att gå grönt kort kurs. Men jag har ingen häst just nu utan letar men går det att göra ändån?? Och hur går man med i en klubb? Mailar man dom eller hur gör man?
 
Du behöver inte ha egen häst för att gå kursen men du kommer behöva ett intyg på din ridkunskap
Vad gäller medlemskap i en klubb så Léger du upp en klubb på nätet som ser trevlig ut och kollar hur du ansöker om medlemskap, det är väldigt olika från klubb till klubb
 

Liknande trådar

Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
15 570
Senast: Fiador
·
Hemmet Vi tänkte ha den här tapeten i hallen + ljusgul färg på en stor vägg i samma hall. Bilden är väldigt missvisande mot tapetens egentliga...
Svar
8
· Visningar
642
Anläggning Hej! Jag har funderat på att köpa en automatisk thermobar dvs en sådan som fyller på vatten automatiskt. Men hur gör man när avståndet...
Svar
0
· Visningar
318
Hemmet Min ytterdörr är kall och dragig hur man än gör, men det hjälper om man hänger textil innanför. Just nu har jag en filt där, men den är...
Svar
14
· Visningar
733
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp