Bukefalos 28 år!

grymt snygga chaps!

T

Tican

såg ett par så jävla snygga chaps på odal i arninge! de var från mountain horse. de var i skinn och hade krumilurer på sidan, med resår i mellan skinnkrumilurerna. ni som sett dom fattar va jag menar iaf! :D de fanns i brunt å svart å där kostade dom 900! :o nån som vet var man kan köpa såna på nätet?? :confused: grymt fina asså..
 
nej, dom finns inte där, är sååå snygga.. :love: INGEN som vet?? :mad: :crazy:
 
kollade en gång till, nu på min egen dator.. nej, dom fanns inte me! :mad: :confused:
 

Liknande trådar

Övr. Djur Jag påpekade i en blogg att det var olagligt att ha fiskar i rund skål och det blev ett jävla liv. Men sen undrar jag, vad kan man göra...
2
Svar
38
· Visningar
6 255
Senast: Gabbi
·
P
Utrustning Fler än jag som tycker dom e så snygga?! Blir mer o mer förälskad i dom :D Gjorde ett fynd idag på Börjes (tror jag iaf....!) Va där...
2
Svar
30
· Visningar
2 175
Senast: piggis_83
·
F
Utrustning Hejsan. Har letat land å rike efter ett bra träns å ha till träning å tävling. Ville ju ha ett sånt träns som fanns på hööks sån som...
Svar
2
· Visningar
817
P
Utrustning Såg superfina Pessoa vintertäcken i en affär och frågade om det fanns regntäcken, men de va slut så de beställde hem ett till mig...
Svar
4
· Visningar
816
Senast: suisyola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp