Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Guinness-Kaliber

lizzie

Trådstartare
Ska åka och kolla på ett sto med den stammen. Ni stam-kunniga! Är det är bra kombination?

/Lizzie

Sv: Guinness-Kaliber

Du har ju redan en tråd med samma fråga i detta forum ! Läs i svaren i den är mitt tips !

lizzie

Trådstartare
Sv: Guinness-Kaliber

cirkus skrev:
Du har ju redan en tråd med samma fråga i detta forum ! Läs i svaren i den är mitt tips !

Tack för den! :smirk: Snacka om att jag har total minnesförlust! Har alltså glömt bort att jag redan lagt ut en tråd om stammen...

Har huvudet rejält under armen, men min nuvarande pålla håller på och gör mig nervsjuk :( Utdömning på gång :( :( :(

/Lizzie

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5530 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Avel Skulle vilja ha lite tips av er, har precis köpt ett sto ( bifogar bild på stammen) Hon är 174cm skimmel, rör sig trevligt lite grövre...
2
Svar
32
· Visningar
1 238
Avel Det här med brunst och att veta när man ska åka till seminstation!🤔 Mitt sto visade väldigt tydlig brunst i början av året, hade en...
Svar
1
· Visningar
339
Avel Har en bekant som väntar föl efter en tysk hingst som endast är visad på premiering (Hannover) och därefter varit skadad och kommer...
Svar
3
· Visningar
198
Avel Hej! Jag gjorde en gynkoll på mitt swb sto förra torsdagen 29/4. Allt såg bra ut och hon var på väg i brunst och veterinären såg...
Svar
2
· Visningar
294

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kai Ken
  • Valp 2021

Hästrelaterat

Omröstningar

• Plast eller guld?