gul hästtransportskylt

J

jojjo_blondin

någon som vet någonstans där dom har gula hästtransport skyltar i hårdplast (inte klistermärke)

med texten hästtransport?? vart (gärna postorder)

för att ha bak på transporten..
 
hööks?

annars borde dom ju ha det där dom säljer hästtransporter - där man kan beställa hästtransporter eller vad man ska säga... En bilaffär
 
har kollat hööks osså men har inte sätt nåt sånt, men ja har starkt för mej att ja har sett d nånstans men när ja behöver en kommer ja inte ihåg vart..
 
hihi vill ha en där det står hästtransport i hårdplats,

kommer nog aldrig behöver köra kor eller får eftersom vi inte har några och inte har kontakt med några heller!
 
Börjes har en gul skylt där det står hästtransport. Finns både för montering fram och bak på transporten.
 
jag VET att det finns gula skyltar på både börjes och hööks men jag är ute efter om någon VET om det finns en sådan gul skylt i

HÅRDPLAST, klistermärke kan man få tag i nästan var som hellst..
 
ok ska ringa dit och kolla samma sak med hööks. vi har ett klistemärke nu, men handtaget till övre lyckan på baksidan går imon så klistermärket går bara sönder!
 
dom på hööks är väl i hårdplast?? om de inte har något hål för fastsättning så kan man bara borra i dem direkt. ska hålla för det. så slipper man lima fast dem..
 
Jag vet iallefall att dom på Börjes är hårdplast för jag har köpt därifrån och trodde att det var klistermärke...eller rättare sagt tog för givet att det var det, men icke...
Dom som Hööks har i butiken är klistermärken.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har precis köpt en transport men dekalerna är lite dåliga så ska uppdatera dem. Jag vet att man ska ha skylt uppe när man kör...
Svar
0
· Visningar
457
Senast: Morces
·
Utrustning Hej, Jag går i tankarna att köpa hästtransport men vet inte vad jag ska välja. Jag har som många ett par krav på listan och nu önskar...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: Anemone
·
Mat Allvetande buke! När jag gick i grundskolan 2001-2011, så serverades på fredagar alltid soppa och mjukt bröd. Det bästa var de fredagar...
Svar
7
· Visningar
593
Senast: cambodia
·
Ekonomi & Juridik Jag har hittat ett riktigt fint sto på ett "polsk hästnet" och är i kontakt med säljaren. Dock är jag stressad över logistiken kring att...
2 3
Svar
40
· Visningar
8 040

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp