JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Guld till Anna i sista junior-DM
Moderator
OS-trådar?
Bukefalos Jag kommer titta men i efterhand då jag jobbar de flesta dagarna. Så kommer inte följa någon tråd för att inte riskera spoilers.
Silver Girl
22 minuter sedan
Inredningstråden nr3
Hemmet Måste du ha en gardin på det lilla fönster? Du kan ju måla en rolig ram istället om ni ändå ska ha en rullgardin.
monster1
7 minuter sedan
Svar: 605
Visningar: 41 424
Allmänt
.
Dagbok Däremot mår jag psykiskt riktigt pissigt. Är mer eller mindre konstant irriterad. Får psykbryt för små grejer. Är liksom konstant...
karamelldrottningen
12 minuter sedan
Svar: 119
Visningar: 9 343
Dagbok
Att inte vara familjens projektledare
Övr. Barn Jag har så dåliga erfarenheter av projektledarlösa projekt från jobbet, jag tycker bara att det blir så mycket jobbigare.
Jag har nog...
Human
11 minuter sedan
Svar: 27
Visningar: 995
Barn
Varma tumvantar?
Småbarn Dessa för vuxna har jag haft på skidresor i fjällen (som extravantar), några -30 klarar de inte. De är bra men är det rejält minus...
VLMF
46 minuter sedan
Svar: 13
Visningar: 308
Barn
Senast tagna bilden XVI
Svar: 1 440
Visningar: 91 652
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Var hos ortopeden imorse och hon tyckte allt såg och kändes bra. Vi fick gå fram och tillbaka i skritt och trav och sen kände hon noga...
Acto
11 minuter sedan
Svar: 1 662
Visningar: 124 378
Hund
Bukes bokcirkel nr 3
Kultur Här hittar du lite info om varje bok;
Binas historia av Maja Lunde
Tre berättelser ur olika tidsåldrar vävs ihop till samma slutsats...
Startad av stjarnhimmel
3 Jan 2026
Svar: 11
Visningar: 470
Allmänt