Bukefalos 28 år!

Gulligt kort

Glimfeather

Trådstartare
Hittade ett kort jag lät en fotograf ta på min bebis för lite mer än ett år sen, titta och njut!



2843.jpg
:love:
 
Sv: Gulligt kort

gud vad gullig!! X antal timmar måste läggas ner på att hålla pälsen i trimm va??
 
Sv: Gulligt kort

Hehe, nä, det är inte så farligt faktiskt fast pälsen är längre nu ;) det blri många duschar för honom däremot, annars tovar han ihop!

Zindy16: det är en bearded collie, på kortet var han väl 6 månader tror jag :)
 
Sv: Gulligt kort

Åhhh vad kul att fotografera :) Jag har lust lämna alla mina odjur hos en djurfotograf men jag tror hon skulle sluta fota efter det... haha 2 katter och 3 hund-huliganer på samma bild... hahahaha nervsammanbrott :P
 
Sv: Gulligt kort

själva fotograferingen kostade inget. men ville man köpa korten (fick provbilder först) så fick man betala lite. jag köpte tre och betalde väl 800 tror jag...
 
Sv: Gulligt kort

Åhhh sååå söt!!!!!! :love: Jättefin verkligen!!!!


Har själv en bearded collie hane fast han är grå o vit.
 
Sv: Gulligt kort

Sluta vet jag inte men vad jag såg så skulle hon flytta åt göteborgshållet. Är det du som skrämt bort henne med dina huliganer?

Alla i Götet kan ju glädja sig åt att de får en fantastisk hundfotograf till stan...
 

Liknande trådar

H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
11 022
Senast: Bulldoozer
·
Fritid Jag, sambon, och hunden vill hyra en stuga på en camping i typ mellersta Sverige, tänk typ max 40 mil från Nyköping men inte i några...
2
Svar
25
· Visningar
1 095
Senast: ii-ssa
·
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
640
Senast: Amha
·
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
12
· Visningar
531

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp