Gummibåt som klarar hundklor?

linnsan

Trådstartare
Jag är sååå sugen på att köpa någon billig gummibåt att guppa runt med på vattnet samtidigt som Gripa kan bada lite då och då under tiden. Men vet inte alls hur bra en sådan tål hundklor? Tänker framförallt när hunden hoppar i vattnet eller tar sig upp. Någon som har lite koll? :D
 
Jag är sååå sugen på att köpa någon billig gummibåt att guppa runt med på vattnet samtidigt som Gripa kan bada lite då och då under tiden. Men vet inte alls hur bra en sådan tål hundklor? Tänker framförallt när hunden hoppar i vattnet eller tar sig upp. Någon som har lite koll? :D
Jag är inte hundägare men kanske hunden kan ha något på fötterna som skyddar båten? :idea:

Simfötter :rofl:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
652
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 146
Senast: iNTOHiMO
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 025
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 863
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp