gummifötter till gåstavar

ameo

Trådstartare
Moderator
Jag har ett par gåstavar av märket SOC, som har ett antal år på nacken. De behöver nya gummifötter, men Stadium verkar inte sälja såna längre (åtminstone inte stavar av det märket, hittar inga såna fötter heller)

Eftersom jag inte har koll - ser alla stavar liknande ut, så att man kan köpa vilka gummifötter som helst? Eller måste man köpa rätt märke?

Så här ser mina ut:
1606492186050.png


kanske någon vet vad jag kan, respektive inte kan använda för gummifötter till dem?
 
Jag köper de gummifötter som finns tillgängliga, när min mammas eller min stavar behöver nya gummifötter. Det har hittills gått bra.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 342
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 458
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Jag hittar inte vad jag söker och provar nu med bukes samlade erfarenhet. Det jag söker är ett headset liknande det på bilden, med lång...
Svar
14
· Visningar
1 169
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 585
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp