Gummimattor/-transport & box

M

marieandersson

Gummimattor/-transport & box

Tips!! ett mkt prisvärt alternativ att hitta gummimattor är att söka upp alternativa återförsäljare för dessa.
Tex jobbar jag själv på mitt jobb m en leverantör som säljer
bildelar, och saluför dessa mattor till betydligt mkt billigare pris än "hästbutiker", och en variant är dessutom
ämnad spec. för hästtransporter. finns både räfflade,olika tjocklrkar, samt med & utan vävarmering.Företaget heter Tena och lev. enast till återförsäljare, men man kan ringa dit & höra var närmaste återförsäljare finns. Företaget ligger i Göteborg. Alltid finns det slantar & spara!!!!
Mvh Marie
 
Re: Gummimattor/-transport & box

Tack for tipset!! Jag haller precis pa att kopa gummimattor till lastbilen, och nu ska jag kolla priserna i Sverige. Du gav mej en ide dar. :) Tack!!

Tycker att fler ska ge bra rad och tips om det har nagra!! :) :idea:
 
Re: Gummimattor/-transport & box

Man kan även kolla med bönder som sålt korna om de har sina mattor kvar så kan man få köpa begagnat, så gjorde vi (100 kr st!)
 
Re: Gummimattor/-transport & box

Ett tips till: Kolla vid vägbyggen eller med typ Skanska, NCC som bygger vägar. Där kan man om har tur få tag på gummimattor till vrakpris eller mot avhämtning, De har ju inte användning för "stuvbitar" precis.
 
Re: Gummimattor/-transport & box

Vävarmering, vad innebär det? Är det något man bör ha i gummimattor till boxar?
 
Re: Gummimattor/-transport & box

Jag köpte en sekunda-matta till min transport direkt från dom som tillverkar mattorna. Nöjd? Absolut!!!
 
Re: Gummimattor/-transport & box

Hej!
Jag var innne på deras sida, men hittade inte gummimattorna, var ska jag leta?
 

Liknande trådar

S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 390
Senast: moonstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp