Gunnar hjäääääälp!

Rea

Trådstartare
Varför kommer denna rutan upp :crazy: ?

kristel, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.
Logga ut Hem

Vad har jag gjort, jag klickade ju bara på en länk som jag fått via pm!
 
Sv: Gunnar hjäääääälp!

Det kanske är en borttagen tråd då? Då brukar jag få upp sånt meddelande, har inte vart med om det annars.
 
Sv: Gunnar hjäääääälp!

Jag gissar också att länken leder till en borttagen tråd. Jag har råkat ut för det flera gånger. Men det kan också vara en länk till ett PM eller något annat som inte vem som helst ska kunna läsa.

Gunnar, det kanske vore idé att ändra det här felmeddelandet. Det är ju ganska vanligt att inlägg tas bort så det kanske borde vara det som står först i förklaringen. Nu låter meddelandet nästan lite anklagande, som att man försökt göra något förbjudet...
 
Sv: Gunnar hjäääääälp!

Så där har det blivit när jag varit in och försökt läsa en tråd som håller på att bli rensad av en moderator...... alternativt borttagen, flyttad till Moderatorforumet eller dyl. Försök igen bara.
 
Sv: Gunnar hjäääääälp!

Jepp, tråden är borttagen och jag antar att det är anledningen till mitt meddelande. Känner mig ju nästan skylldig för böveln :o ...
 

Liknande trådar

Bukefalos Hej @Gunnar ! På mobilen när jag ska lägga in en bild via en länk så dyker det såklart upp en ruta där jag klistrar in länken och ska...
Svar
2
· Visningar
490
Senast: Gunnar
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
35 489
Senast: Hedinn
·
Tjatter Deltagarlista 1. Mistimed 2. Magnum 3. Artline 4. Mirtai 5. Hedinn 6. Aliisa 7. Lena 8. Fio 9. glömmerallt 10. flyingchange 11. Ileo 12...
27 28 29
Svar
570
· Visningar
19 053
Senast: Ferrari
·
Tjatter Goda roller Ängel – kan varje natt skydda en deltagare. NattDL Siare – Får varje natt veta en deltagares roll. NattDL. Tvillingar –...
57 58 59
Svar
1 161
· Visningar
38 160
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp