Bukefalos 25 år!

F

Farouk

Har märkt att en hel del användare ibland blir irriterade på att du aldrig
svarar på deras PM...

Därför undrar jag 2 saker:
¤ Läser du igenom alla PM du får?
¤ Hur många hur du ca/dag?

D

Domaren

Han kanske inte hinner vara inne varje dag och svara, han har ett liv utanför Buke också, lugna ner dig....

Gunnar

Moderator
Att användare blir irriterade är inte bra, tyvärr har jag begränsat med tid. Dock är det så att jag alltid läser alla PM och mail. De flesta ganska omgående.

Det händer dock ofta att jag inte hinner svara omgående, vilket ibland leder till att jag sedan glömmer svara då det framförallt kommer många mail varje dag.

En del mail/pm ställer frågor som besvaras under Hjälp/Frågor eller som redan besvarats under denna forumrubrik, dessa prioriterar jag ofta inte att svara på. En del av dessa får dock svar trots detta :-)

F

Farouk

Tack så mycket för ditt svar!

Domaren ---> Jag är lugn, vad får dig att tro annat? :smirk:

Liknande trådar

Kropp&Själ Har (förmodligen) fått skav på ett födelsemärke av en BH-topp. Jag är JÄTTEKÄNSLIG mot allt vad lappar i kläder och dylikt heter, så det...
Svar
10
· Visningar
371
Hundträning Nästan dagligen möter jag hundägare som väljer att sätta sin hund när jag passerar med min. Vissa försöker även avleda men de flesta...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 253
Kropp&Själ Jag har på senare tid märkt att jag ligger och tänker en hel del innan jag kan somna. Mycket sker nog undermedvetet, killen sa att det...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 706
Hästmänniskan Fick för ett år sen sluta med ridningen pga. studier. Hade innan dess hållt på med hästar hela livet och skaffat mig enormt mycket...
Svar
3
· Visningar
499

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Galgo
  • En av mina älsklingar :)

Hästrelaterat

Omröstningar