Guppyyngel

Nera

Trådstartare
Har tre guppyyngel/ungfiskar (säger man så?) hanar som faktiskt är jättefina men tyvärr kan jag inte behålla dem. Har ringt runt till zoobutikerna här omkring men antingen har de inget karantänkar eller så tar de helt enkelt inte emot "skitfisk" som en så vackert uttryckte det. Och jag har verkligen verken hjärta eller vilja att ta ihjäl dem! Så är det någon som har fler tips på vart man kan vända sig? Vill verkligen försöka med allt för att lyckas placera om dem
 
Sv: Guppyyngel

Jag har kikat runt lite och det var rätt många som tänkt samma sak kändes det som, har bett mamma kolla på jobbet om någon är intresserad annars får jag lägga ut dem på blocket och hoppas att någon vill förbarma sig över dem
 
Sv: Guppyyngel

Jag bor ca 5 mil nordöst (TROR jag, hej jag och kartor och kompass är inte bästa vänner) om Växjö
 
Sv: Guppyyngel

jag bor i Emmaboda, ligger också öst om växjö, fast söder. Synd, jag hade kunnat förbarma mig om det hade vart i närheten:(
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 316
Senast: MissFideli
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
554
Senast: Takire
·
F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
9 753
Senast: Fruentimber
·
Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
4 204
Senast: Pyrran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp